וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי לנדאו סיכם בהפועל פתח תקוה לשלושת מחזורי הסיום

1.5.2011 / 13:50

המאמן ימונה עד תום עונה עם אופציה לעונה נוספת, ינסה להציל את הקבוצה מירידה, והודה: "אני מגיע בסיטואציה לא שגרתית"

גילי לנדאו סיכם היום (ראשון) את תנאיו כמאמן הפועל פתח תקוה לשלושת המחזורים האחרונים של ליגת העל. למאמן הוותיק תהיה אופציה גם לעונה הבאה, והוא יחליף בתפקיד את איציק שאקי, שמונה במקומו של יובל נעים המפוטר.

גם השמות של ג'ון גרגורי ואיציק עובדיה עלו כמועמדים, אך בסופו של דבר ההנהלה העדיפה את לנדאו. שלושה מחזורים לסיום הפלייאוף התחתון, הפועל פתח תקוה רחוקה נקודה אחת מהמקום ה-14, שמוביל למבחנים, ורחוקה 5 נקודות בלבד מהמקום הלפני אחרון, שמוביל לליגה הלאומית. מאז שנעים עזב, הקבוצה השיגה נקודה אחת מתשע אפשריות, וזאת לאחר שהייתה במומנטום חיובי.

"אני שמח להגיע למועדון בעל מורשת מאוד מכובדת", אמר גילי לנדאו, "אני מגיע בסיטואציה לא שגרתית כשהמטרה היא להבטיח את ההישארות בליגה כמה שיותר מהר".

בנושא אחר: אסיפה קשה נערכה אמש (שבת) בהפועל פתח תקוה בעקבות ההפסד לבית"ר ירושלים (3:0). איציק שאקי, שימשיך כעוזר מאמן, פתח בביקורת חסרת תקדים על שחקניו, כשכינס אותם לאחר המשחק. "קיבלתי פה הזדמנות. זה החלום שלי. אני צריך להביא אוכל הביתה, אתם לא תקלקלו לי", פתח המאמן את דבריו, שהפתיעו מאוד את השחקנים.

לקראת סיום הוסיף: "אני בן **נה אם יהיו צחוקים באימון. העתיד של השחקנים הצעירים בידיים שלי". במחצית המשחק נכנסו גל חצור ותומר סיני לחדר ההלבשה. חצור אמר: "לא בעטנו פעם אחת לשער, אתם לא תראו משכורות ככה". סיני ניסה לעודד את השחקנים ופנה בנימה אישית לעידו אקסברד. "יש לך חמש דקות לרוץ, שמעת?", אמר לו.

שחקנים בקבוצה אמרו אתמול כי שאקי לא אשם במצב שנוצר, אבל הדברים שאמר אתמול בסיום המשחק ("לא משנה מי קובע את ההרכב") לא הוסיפו לו נקודות זכות. במועדון דיברו הבוקר על צירוף מאמן אחר ושאקי נפגע מהעניין.

כפי שפורסם ביום שישי, גיא צרפתי יחתום לעונה נוספת בקבוצה. במועדון טוענים כי הושג סיכום בעל פה בין סיני לקשר. מי שבלט אתמול בהיעדרו היה הקשר ישראל זגורי, שרוצה לחזור למכבי חיפה. יגאל אנטבי לא ימשיך בכל מקרה, ואמור להודיע בקרוב על פרישה מכדורגל.

"המזל שלנו הוא שאשקלון הפסידה ובשבוע הבא נשחק מול הפועל רמת גן, שכבר ירדה. סכנין תשחק באשקלון ובכל מקרה אחת מהן תאבד נקודות, נצטרך לנצל את זה", אמרו שחקנים בקבוצה. בהמשך צפויה פגישה נוספת בין גל חצור למאיר שמיר, שיקבל עצומה עם 1,700 חתימות אוהדים שקוראים לו לחזור.

(עדכון ראשון: 9:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully