וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיה ארי חוזרת לישראל - עם עידן רייכל

שני גורקביץ'

27.4.2011 / 15:47

ההרכב החדש של השניים יערוך הופעת בכורה במשכן לאמנויות הבמה בתל אביב. "הביטוי המוזיקלי הכי אותנטי בחיי", אמרה ארי

הזמרת האמריקאית זוכת הגראמי אינדיה ארי תופיע בישראל ב-24 ביוני לצידו של עידן רייכל, במסגרת העונה הראשונה של סדרת "מוזיקת עולם" באופרה הישראלי. מדובר במופע בכורה להרכב שיצרו השניים בשם Open Door, במסגרתו יבצעו שירים חדשים שכתבו יחד לאלבום שצפוי לצאת ביוני. לאחר ההופעה בבית האופרה, המשכן לאמנויות הבמה בתל אביב, ייצא ההרכב לסיבוב הופעות עולמי.

רייכל וארי נפגשו לראשונה ב-2008 במהלך ביקורה של הזמרת בארץ. מלבד שירים חדשים, העבודה המשותפת בעקבות המפגש הובילה את השניים להופיע יחד באירועים כגון טקס הענקת פרסי נובל לשלום באוסלו, ובפני נשיא ארצות הברית ברק אובמה בוושינגטון.

"זה הביטוי המוזיקלי הכי אותנטי בחיי עד כה", אמרה ארי על הפרויקט המשותף. רייכל מצידו הוסיף: "בשנה האחרונה הייתה לי הזכות הגדולה ללוות את זוכת הגראמי אינדיה ארי בהופעות שלה, ותוך כדי גם הלחנתי את כל שיריה החדשים וכל החומרים באנגלית, שזה אתגר חדש לי מאוד. אינדיה תשיר בהופעה הזו בפעם הראשונה את כל שיריה החדשים מהאלבום שכתבנו, ולי זו תהיה הפעם הראשונה שאני עולה לבמה עם שירים חדשים בלבד ובלי הביטחון שיש לי בלהקה של הפרויקט, וזאת התרגשות גדולה מאד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully