וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוויט האוורד נבחר לשחקן ההגנה של העונה ב-NBA

עם 114 הצבעות למקום הראשון מתוך 120, סנטר אורלנדו הפך לשחקן הראשון בהיסטוריה שזוכה בפרס שלוש עונות ברציפות

זה אמנם לא מפתיע במיוחד, אבל זו המחמאה הגדולה ביותר שאפשר לחלק לדוויט האוורד, רגע אחרי שהסנטר המופלא של אורלנדו זכה בפעם השלישית ברציפות בתואר שחקן ההגנה של העונה ב-NBA. מאז עונת 1982/83, אז החלה הליגה להכתיר את שחקן ההגנה של העונה, אף שחקן לא חגג זכיה שלוש פעמים ברציפות, ונדמה שלאחר שהאוורד שבר שיא אחד, הוא ישבור שיאים נוספים בעונה הבאה. השלב הבא יהיה להשתוות לדיקמבה מוטומבו ובן וואלאס, שזכו בפרס ארבע פעמים שונות.

סופרמן זכה כמעט פה אחד בפרס, כאשר קיבל 114 מתוך 120 הצבעות למקום הראשון, תוך שהוא מקדים בהרבה את קווין גארנט וטייסון צ'אנדלר, שהגיעו למקום השני והשלישי בהתאמה. רביעי ברשימת מקבלי הקולות היה טוני אלן, כאשר רייג'ון רונדו סגר את החמישיה הראשונה. גם גרנט היל, צ'אק הייז וקית' בוגנס קיבלו לפחות הצבעה אחת למקום הראשון.

"אני רוצה שהקבוצה שלנו תצליח, והצלחה אצלי מתחילה בהגנה", אמר האוורד בצניעות. "זהו הישג אדיר, ברכה, כבוד".

"לעשות דברים כאלה בליגה עם כל כך הרבה כישרון, זה פשוט מדהים", החמיא סטן ואן גנדי לכוכב שלו. "ברור שזה מאוד מגיע לו. הוא עושה הכל טוב, אין לו אפילו חולשה אחת בצד ההגנתי על המגרש".

הסנטר הנהדר העמיד העונה מספרים של 14.1 ריבאונדים, 2.3 חסימות ו-1.3 למשחק, ועל אף שאיבד את מלכות הריבאונדים לקווין לאב הוא המשיך להיות הבורג המרכזי, והכמעט יחיד, בהגנה של אורלנדו שנחשבת לשלישית בטיבה בליגה במישור הסטטיסטי, זאת למרות שרבים משחקני המג'יק לא ידועים במיוחד בשל יכולותיהם ההגנתיות. במשחק הראשון של אורלנדו בפלייאוף, בהפסד המפתיע לאטלנטה, הצטיין סופרמן דווקא בהתקפה, עם משחק מפלצתי של 46 נקודות ו-19 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully