וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו פיוס? שי ניצן נועד עם נציגי המתנחלים

11.4.2011 / 18:19

המשנה לפרקליט המדינה, שהוא גם הממונה על הצוות המיוחד לאכיפת החוק בשטחים, נועד עם שניים מנציגי המתנחלים ששטחו את טענותיהם בפניו. לדברי המתנחלים, "הוא לא מבין למה הנוער נגדו"

פגישה נדירה התקיימה היום (שני) בלשכתו של המשנה לפרקליט המדינה, עו"ד שי ניצן, שנחשב בשנים האחרונות לאויב הגדול של נוער הגבעות והימין - לבין אחד מהפעילים שמפגינים באופן קבוע מול ביתו בירושלים. הפגישה התקיימה ביוזמת ניצן, לאחר ששניים מהמפגינים הצליחו לאחרונה להגיע עד פתח ביתו, חרף המאבטח שהוצמד לבית במהלך אחת ההפגנות. השניים שוחחו עם בכיר הפרקליטות, שהזמין אותם לפגישה אישית במשרדו.

ניצן, כאמור, הפך בשנים האחרונות למי שמוגדר כאחד מאויבי ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון, כשהטענה המרכזית נגדו היא שהוא מקיים אכיפה סלקטיבית כנגד המתנחלים ורבנים במסגרת הצוות המיוחד לאכיפת החוק בשטחים שהוא עומד בראשו. מתנחלים רבים נוהגים להפגין מול ביתו ואף לאחרונה הועלה לאינטרנט סרטון, שהכיל איום מפורש לרצוח אותו. בין היתר, מייחסים בימין לניצן את הזמנת הרב דב ליאור לחקירת משטרה על הסכמתו לספר 'תורת המלך', ואת הפסקת הזרמת הכספים ממשרדי ממשלה לישיבת "עוד יוסף חי" ביצהר.

עובד פרל, שהגיע היום לפגישה עם ניצן, שטח בפניו את הטענות נגדו. "אמרתי לו שיש אפליה נגד המתנחלים, הן בחוות גלעד והן בהזמנת רבנים לחקירות משטרה", סיפר פרל לערוץ 7. "שאלתי אותו למה לא אוכפים בנייה בלתי חוקית נגד ערבים ולמה בהפגנות של הימין מפעילים כוחות יס"מ הפועלים באלימות". לדברי פרל, ניצן "טען שזה בכלל לא קשור אליו ושהכל מגיע מראש הממשלה ומשר הביטחון. אם כך, אני לא מבין מה הוא עושה במשרד שלו".

פרל סיפר כי ניצן הקשיב לדבריו וטען כי בשמאל דווקא טוענים שהוא נוטה לטובת הימין. "הוא לא מבין למה הנוער נגדו. הוא אמר 'מה שאומרים נגדי זה עלילות דם שקריות'", הסביר פרל שהוסיף כי "הוא הקשיב לאורך כל הפגישה, אבל הוא לא מיישם את הדברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully