וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: "יש ראיות - ראש עיריית פ"ת קיבל שוחד"

כחודשיים לאחר שראש עיריית פתח תקווה יצחק אוחיון וסגנו אוריאל בוסו נעצרו, הודיעה המשטרה כי נמצאה תשתית ראייתית המייחסת לשניים עבירות של שוחד ומרמה והפרת אמונים

המשטרה הודיעה הערב (ראשון) כי נמצאה תשתית ראייתית מספקת לביסוס החשדות המיוחסים לראש עיריית פתח תקווה יצחק אוחיון וסגנו אוריאל בוסו בעבירות של שוחד ומרמה והפרת אמונים. הודעת המשטרה נמסרה לאחר שהיחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) - להב 433, סיימה את חקירתה בנושא.

אוחיון, בוסו ועובדים נוספים בעירייה נעצרו בתחילת חודש פברואר בתום חקירה סמויה שנוהלה על ידי שוטרי יאח"ה. לאוחיון, בוסו ולשאר המעורבים מיוחסים חשדות חמורים הכוללים לקיחת שוחד, תיווך בשוחד, קבלת דבר במרמה ועבירות לפי חוק איסור להלבנת הון.

חקירת המשטרה עסקה בין היתר גם בנוגע לבחירות לראשות העיר, שהתקיימו בסוף שנת 2008. ביאח"ה חושדים, כי אז קיבלו החשודים כספים אסורים וטובות הנאה במהלך הבחירות ולאחריהן.

"בסופו של יום התיק ייסגר"

מהמשטרה נמסר הערב כי "החקירה החלה בסוף שנת 2010 ובמסגרתה נחקרו חשדות לפיהן קיבלו אוחיון וסגנו כספים וטובות הונאה אחרות מאנשים שונים אשם הינם בעלי עניין בקידום פרויקטים נדל"ניים ואחרים בתחומי העיר פתח תקווה".

עוד נמסר בהודעת המשטרה כי "מסיכום החקירה עולה כי נמצאה תשתית ראייתית מספקת לביסוס החשדות המיוחסים לראש עיריית פתח תקווה וסגנו בעבירות של שוחד ומרמה והפרת אמונים. סיכום החקירה הועבר לעיון פרקליטות מחוז מרכז".

עורכי דינו של אוחיון, ציון אמיר וגיא שמר אמרו בתגובה להאשמות כי "מר אוחיון דוחה את החשדות ומשוכנע כי בסופו של יום התיק ייסגר וייקבע כי בהתנהלותו לא דבק רבב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully