וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנסציית רבקה בלאק: מי מרוויח מ"השיר הגרוע בהיסטוריה"?

עינב שיף

22.3.2011 / 2:21

כל העולם מדבר על "Friday", להיט הפופ המפתיע של ילדה בת 13 שלמעלה מ-30 מיליון אנשים צפו בקליפ שלו. עתה, מסתבר לאן הולך הכסף וגם - מה יהיה הלהיט הבא בסגנון?

השיר המדובר בעולם הפופ כרגע לא שייך לבריטני ספירס, ליידי גאגא וגם לא לג'סטין ביבר: "Friday", להיט תעשייתי שחובר עבור ילדה בת 13 בשם רבקה בלאק תמורת 2,000 דולר ששילמה אמה, הפך לשיחת היום בתעשיית המוזיקה בשל הצלחתו העצומה - מעל ל-30 מיליון צפיות ביוטיוב ואינסוף הורדות ב-iTunes.

בלאק עצמה הפכה לכוכבת, עם בקשות רבות לראיונות לתקשורת האמריקאית. חלק מהעניין נובע מהרצון לדעת איך שיר עם מילים מגוחכות שהוגדר על ידי לא מעט מבקרים כ"שיר הגרוע בהיסטוריה" הופך ללהיט כה ענק ולא פחות חשוב מכך - מי מרוויח. התשובה לשאלה הראשונה תהפוך אתכם כנראה למפיקי על בתעשייה.

השאלה השנייה, לעומת זאת, פשוטה יותר: מבדיקת הדיילי ביסט והערכות בשוק המוזיקה, יוטיוב שילמה לחברה שייצרה את השיר, Ark Music Factory, סכום של כ-20,000 דולר על 30 מיליון הצפיות - השבה של 1,000% על ההשקעה הראשונית בשיר. בנוסף, משפחת בלאק ו-Ark Factory צפויות להרוויח מיליון דולר על הורדות השיר ב-iTunes. אם זה לא מספיק - בלאק מתכננת לשחרר גרסאות נוספות של השיר, שיר חדש לגמרי וגם אלבום מלא, שאם יצליחו, יהפכו אותה לכוכבת פופ עשירה וצעירה במיוחד, בוודאי כשלוקחים בחשבון שהוריה הם לא כוכבים בעצמם, סטייל ווילו סמית'.

אלא שבמאה ה-21 כמו במאה ה-21, בלאק לא תוכל לנוח על זרי הדפנה זמן רב: חברת Ark Music Factory מכה בברזל בעודו חם עם קליפ בשם "Butterflies" לזמרת אליינה לי, שזוכה לעלייה גדולה בצפיות בעקבות מקרה רבקה בלאק ועומד כרגע על כמעט 3 מיליון צופים ביוטיוב.

  • עוד באותו נושא:
  • רבקה בלאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully