וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי מחפוד יאמן את אשקלון עד תום העונה

21.3.2011 / 13:55

כך נקבע בתום דיון בין ארגון המאמנים ופרוספר אזגי, שיצא מנצח. עזורי מאוכזב מהפסיקה. מחפוד: "שמח שהסאגה נגמרה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עכשיו זה רשמי. אלי מחפוד יהיה מאמנה של הפועל אשקלון עד תום העונה, כך הוחלט ונקבע בתום פגישה בין נציגי ארגון המאמנים והבעלים של הקבוצה מהדרום, פרוספר אזגי. יש לציין שמחפוד כבר עמד על הקווים בתבוסת הקבוצה למכבי חיפה ביום שבת האחרון במסגרת המחזור ה-27.

בסיומה של ההתדיינות בין שני הצדדים, הביא ארגון המאמנים את אזגי להודות כי מבחינתו גיא עזורי אינו מאמן אשקלון יותר וכי אזגי רואה באי הגעתו של המאמן למשחק מול חיפה כהתפטרות. באיגוד ציינו כי מבחינתם אין זה משנה אם עזורי התפטר או פוטר על ידי אזגי, הדברים הללו ידונו וייפתרו בערכאות משפטיות בעתיד, מה שחשוב זה שלקבוצה לא יהיו שני מאמנים. עוד נמסר על ידי הארגון לאחר הדיון כי אין לו מניעה שמחפוד יאמן עד תום העונה. "מה שחשוב לנו זה שהוצאנו מאזגי את ההודעה וההודאה שגיא עזורי אינו מאמן אשקלון יותר", נמסר מארגון המאמנים.

מי שהיה מופתע ומאוכזב מאוד לשמע הדברים הוא עזורי. המאמן הקודם של אשקלון הבין מארגון המאמנים, עד הפסיקה היום, כי הארגון לא יסכים לקבל את החלטת אזגי למנות את מחפוד למאמן, זאת עד שאזגי לא יודיע באופן מפורש על פיטוריו של עזורי. אלא שכאמור, הארגון טען שהוא מקבל את עמדתו של אזגי, לפיה עזורי התפטר.

אזגי אמר בתגובה לאחר הדיון: "לא הייתה לי כוונה לפגוע לרגע במעמדו של המאמן ולא בגיא עזורי. אלי מחפוד הוא המאמן של הפועל אשקלון עד תום העונה ויעזור לה במטרותיה להישאר בליגת העל".

אלי מחפוד אמר לאחר המינוי הרשמי: "אני שמח שהסאגה הזו הסתיימה. היא לא עשתה טוב לאף אחד מכל המעורבים. אני שמח שאני מאמן את הפועל אשקלון ועכשיו צריך לעזור לה להישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully