וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון טרי חוזר להיות הקפטן הקבוע של נבחרת אנגליה

פאביו קאפלו מחל לבלם ממנו נשלל הסרט אחרי פרשת ווין ברידג': "שנה זה מספיק". פרדיננד סירב להיפגש עם המאמן

13 חודשים אחרי שהסרט נקלח ממנו, חוזר ג'ון טרי לשמש כקפטן נבחרת אנגליה, כך הודיע מאמן הנבחרת פאביו קאפלו. כזכור, המאמן האיטלקי החליט להעניש את טרי לאחר הפרסום לפיו ניהל רומן עם חברתו לשעבר של ווין ברידג', בתקופה בה השניים שיחקו בצ'לסי. הסרט העובר לריו פרדיננד כשבמונדיאל החזיק בתפקיד סטיבן ג'רארד. השניים פצועים ולא כשירים למשחק הקרוב של אנגליה נגד ווילס, אבל ללא קשר, החליט קאפלו למחול לטרי ולהשיב לו את הסרט באופן קבוע.

קאפלו הסביר כי מבחינתו, טרי נענש מספיק וציין כי הוא רואה בו אישיות חשובה בחדר ההלבשה ומנהיג אמיתי. אחד הגורמים להחלטה הוא אירוע שקרה במשחק הידידות בין דנמרק לאנגליה בחודש שעבר. אחרי שפרנק למפארד, ששימש כקפטן, הוחלף, הסרט הועבר מיד ליד: "ראיתי שזה כואב לו", סיפר האיטלקי".

המאמן הסביר את ההחלטה: "החלטתי שאחרי שנה של עונש, טרי ישוב להיות הקפטן הקבוע. אני חושב ששנה זה מספיק. הוא תמיד היה הבחירה הראשונה של לקפטן. גם ללא הסרט, הוא תמיד היה מנהיג על המגרש ובחדר ההלבשה ותמיד שיחק טוב. התרשמתי ממנו מאוד בשנה האחרונה כי הוא לא משתנה, כשחקן וכמנהיג. כולם עושים טעויות, הוא מבין את הטעות שעשה ולמד ממנה".

קאפלו נשאל כיצד יגיבו השחקנים להחלטה וענה: "אני חושב שהם יהיו שמחים כי הם מכבדים את ג'ון טרי כשחקן מוביל". לגבי הקפטן היוצא פרדיננד אמר: "רציתי להיפגש איתו במנצ'סטר, אבל הוא העדיף שלא. אני מקווה להיפגש איתו בקרב ולהסביר לו על ההחלטה באופן אישי ולא בטלפון. אני מקווה שהוא יחזור לכשירות כי עם הניסיון שלו, הוא אחד השחקנים החשובים בנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully