וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סב המשפחה שנרצחה באיתמר: "עד מתי נשתוק ונתרפס?"

13.3.2011 / 12:20

רגע לפני שהוא יוצא להלוויית בנו, כלתו ושלושת נכדיו, אמר חיים פוגל: "מתי יקום העם כולו ויגיד לממשלה - עד כאן? מתי יקבלו אויבנו כגמולם?". יחד עם זאת הדגיש: "לא לנקמה פנינו"

חמשת בני משפחת פוגל מאיתמר שנרצחו בליל שבת בביתם, יובאו למנוחות היום (ראשון) בשעה 13:30 בגבעת שאול בירושלים. בהלוויות צפויים לשאת דברים השר משה (בוגי) יעלון ויו"ר הכנסת ראובן ריבלין. לאחר הלוויה יצטרפו הורי האב, חיים וצילה פוגל, אל הורי האישה, משפחת בן ישי, בירושלים, כדי לשבת שבעה יחד עד הלילה, ולאחר מכן יתפצלו המשפחות כל אחת לביתה.

בני משפחת פוגל שנרצחה בפיגוע באיתמר, מרץ 2011. רפרודוקציה, באדיבות המשפחה
"הרוגינו היקרים מצטרפים למאות הרוגים קדושים מבני עמנו". משפחת פוגל/באדיבות המשפחה, רפרודוקציה

סב המשפחה, חיים פוגל - אביו של אודי, חמה של רותי והסבא של יואב, אלעד והדס שנרצחו בפיגוע, הקריא בביתו בנווה צוף, רגע לפני צאתו להלוויות, מכתב אותו כתב הבוקר. "החיים ממשיכים והלב נוטה לשכוח", כתב הסב, "הרוגינו היקרים מצטרפים למאות הרוגים קדושים מבני עמנו. הרוג ועוד הרוג וכולם ממשיכים בשגרת יומם. עד מתי נשתוק ונתרפס? מתי יקום העם כולו ויגיד לממשלה - עד כאן? מתי יקבלו אויבנו כגמולם?". הסב הוסיף וכתב כי "לא לנקמה פנינו. השם יקום דם עבדיו השפוך. לא נשכח לא נסלח".

רפי בן בסט, המקורב למשפחת פוגל סיפר כי האווירה בבית המשפחה קשה מאוד. "זה טבח אכזרי, רק חיות שנקראות גם 'חיות אדם' יכול לבצע דבר כזה. זה לא פשוט, אך אבי המשפחה חיים הוא איש חזק שמוביל את המשפחה בעזרת כוחות רבים, ובעזרת כוחות אלה הוא מסייע להם לעבור גם את הסערה הגדולה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully