וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת מוחמד בכרי ו"ג'נין ג'נין": נדחתה הצעת הפשרה

שני גורקביץ'

7.3.2011 / 11:36

שני הצדדים סירבו להצעה של בית המשפט העליון, במסגרתה יתנצל בכרי ויודה שהסרט אינו דוקומנטרי. בכרי סירב להתנצל על שקרא לתובעים "כלבים משוסים"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: גדעון צנטנר)

פרשת "ג'נין ג'נין" רחוקה מסיום: במאי הסרט מוחמד בכרי וחיילי המילואים שתבעו אותו סירבו להצעת הפשרה של בית המשפט העליון בדיון שנערך היום (שני) בירושלים. במסגרת ההצעה, בכרי אמור היה להתנצל ולהודות שהסרט אינו דוקומנטרי ואילו החיילים יוותרו על תביעתם הכספית. "לא קיבלנו את הצעת הפשרה שהוצעה על ידי בית המשפט", אמר לאחר הדיון עו"ד אמיר טיטונוביץ' המייצג את החיילים. "חשבנו שהיא לא מספקת ונחכה לפסק הדין, פשוט לא יכולנו להסכים לזה".

"אני בעד פשרות, אבל לא שמעתי משהו מהם שאני יכול להגיב לו", אמר בכרי לאחר הדיון. "הם סרבנים וחבל שהם לא מסרבים להתגייס. לא הסכמתי להצעת הפשרה". בכרי הוסיף כי הוא מסרב להתנצל בפני החיילים אותם כינה "כלבים משוסים":
"מי שתובע אותי על הוצאת הדיבה הוא כלב משוסה", אמר בכרי.

יונתן ואן-קספל, עו"ד עופר בן נתן וניר אושרי, שלושה מהתובעים אמרו לוואלה!: "אנו מקווים שבית המשפט יקבל החלטה אמיצה ויאפשר לנו להגן על שמנו הטוב באמצעות הכלים שנקבעו בחוק ושמוחמד בכרי יישא באחריות ללשון הרע".

המפגש בין הצדדים היום היה סוער ואינטנסיבי וכמעט שגלש לאלימות. בכרי הגיע מלווה באימו, בניו וחברי הכנסת אחמד טיבי ומוחמד ברכה. טיבי אמר כי "מתנהל מסע צלב נגד בכרי". בכרי עצמו התעמת עם החיילים התובעים וכינה אותם, כאמור, "כלבים משוסים".

כעת ימתינו הצדדים לפסיקת בית המשפט, שדן בערעור של חיילי המילואים, שהוגש לאחר שבית המשפט המחוזי קבע כי בכרי אמנם הוציא דיבה, אך לא של החיילים כפרטים ולכן אין לפסוק לטובתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully