וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמי נאווי סיים את תפקידו במכבי חיפה

2.3.2011 / 22:13

הירוקים הודיעו על סיום עבודתו של המאמן, עוזרו מיקי גורקה יחליפו. מאמן הפועל טבעון עופר רחימי יצטרף לצוות המקצועי

מכבי חיפה הודיעה הערב (חמישי) על סיום תפקידו של המאמן עמי נאווי ומינויו של מיקי גורקה במקומו. גורקה, שפתח את העונה כמאמן עירוני נהריה, עבד בחיפה כעוזרו של אבי אשכנזי וגם כעוזרו של נאווי. למאמן הצעיר (38) רזומה של משחק אחד כמאמן ראשי בליגת העל עם נהריה. עופר רחימי, מאמן קבוצת הבת של חיפה הפועל מרנין טבעון, ישמש כעוזרו של גורקה.

גורקה הוא כאמור המאמן השלישי שידריך את הירוקים העונה כששוב הלכו במועדון על מאמן צעיר. בעלי חיפה ג'ף רוזן הודה לנאווי על שהסכים לקחת את הקבוצה ברגעים קשים. על פי הודעת חיפה, לנאווי הוצע להישאר בתפקיד אחר במועדון, אך הוא סירב.

נאווי מונה למאמן מכבי חיפה במחזור ה-11, לאחר שניצח במשחק גביע את מכבי ראשון לציון, עוד כמאמן זמני. כמאמן ראשי רשם נאווי רק שני ניצחונות ליגה, על ברק נתניה ומכבי אשדוד, לצד חמישה הפסדים. נאווי, שהמשרה בחיפה הייתה הראשונה שלו כמאמן בכיר בליגת העל, הוביל את הקבוצה בשלב הטופ 16 של היורוצ'לאנג', אך ללא הצלחה. חיפה רשמה שני ניצחונת מול ארבעה הפסדים, וסיימה את דרכה במפעל. בזמנו כמאמן החתימה חיפה את הגארד הותיק ג'רמיין ג'קסון, שנחשב למנהיג של הירוקים, ושחררה את לארי אובאנון הפצוע, שחתם אמש במדי בוקה ג'וניורס מהליגה הארגנטינאית.

חיפה סוגרת את טבלת ליגת העל עם ארבעה ניצחונות בלבד וכבר תקופה ארוכה שמעמדו של נאווי מעורער בשל התוצאות הרעות. המאמן מסיים את תפקידו דווקא אחרי ניצחון יוקרתי על ספרטק סנט פטרסבורג במסגרת היורוצ'אלנג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully