וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות רבנים: "רואים בחומרה מכתב התמיכה בקצב"

מוטי לוי

25.2.2011 / 0:01

אחרי ששורה של רבנים הביעו את תמיכתם בנשיא לשעבר משה קצב שהורשע באונס, חתמו עשרות רבנים אחרים בציונות הדתית על גילוי דעת המגנה את התמיכה הזו. "למערכת המשפט סימוכין הילכתיים"

עשרות רבנים חתמו אמש (חמישי) על מכתב "גילוי דעת" נגד תמיכתם של רבנים בציונות הדתית בנשיא לשעבר משה קצב, כך נודע לוואלה! חדשות. "אנו רואים בחומרה את הניסיון להטיל דופי בנשים המתלוננות ובשופטים, ולטשטש את החרפה אשר הוטלה על מוסד הנשיאות", צוין במכתב.

על המכתב חתומים בין היתר, הרב יעקב אריאל, רבה של רמת גן ונשיא רבני צהר, הרב ד"ר אהרן ליכטנשטיין, ראש ישיבת הר עציון, והרב פרופ' נחום אליעזר רבינוביץ', ראש ישיבת ההסדר במעלה אדומים. יצוין כי שלושת הרבנים החתומים בראש נחשבים לבכירי ולזקני הרבנים בציונות הדתית. עוד נאמר במכתב הרבנים כי "למערכת המשפט הפלילי הפועלת כיום במדינתנו, יש סימוכין הלכתיים, המאפשרים לשלטון ממלכתי בישראל לקבוע חוקים ולהפעיל הליכים משפטיים ועונשים כפי המתחייב מטובת הציבור".

שלשום פורסם כי שורה של רבנים בציונות הדתית חתמו על מכתב אישי שנשלח לנשיא לשעבר משה קצב, בו הם מביעים בו תמיכה. על המכתב חתמו, בין היתר, הרב שלמה אבינר, רב בבית אל, הרב יצחק ישראל טאו, נשיא ישיבת הר המור, ורבנים נוספים. המכתב עורר זעם רב בקרב רבנים רבים בציונות הדתית.

עדכון ראשון: 2:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully