וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיק פנטסטיק

6.2.2002 / 9:36

איתי נאור על פסטיבל פלסטיק ונוס, הזדמנות נדירה להיזכר בימים בהם רעש היה הארוחה הכי טובה בעיר

פלסטיק ונוס היא אחת הדוגמאות היחידות לרוק אלטרנטיבי ישראלי מזוקק וטהור. כזה שנשאר נאמן לעצמו ולנויז שלו עד יום מותו, וגם אחר כך. פלסטיק ונוס מעולם לא נאלצה להתמודד עם פשרות, פשוט מכיוון שאלה אף פעם אפילו לא עמדו על הפרק. כנראה שלזה יש חלק נכבד בהצמדתה התכופה של המילה "מיתולוגית" בכל פעם שעוסקים בסיפור של הלהקה ההיא.

וזה כנראה הזמן לעסוק בלהקה הזאת, שהוציאה את אלבום הבכורה שלה בשנת 1991, חרכה את תל אביב עד כמה שאפשר ואז נסעה ללונדון, שינתה את הרכבה מספר פעמים, הקליטה עוד אלבומים בלייבלים קטנים והמשיכה להופיע. זה הזמן, מכיוון שבשבוע הקרוב תקיים הלהקה פסטיבל חד פעמי, מרענן ואנכרוניסטי, שיחגוג את הוצאתו המחודשת והמבורכת של אלבום הבכורה "פלסטיק ונוס" בלייבל "פאקט" - פעם ראשונה על קומפקט דיסק, בעטיפה נאמנה למקור, ועם תשעה קטעי בונוס נדירים.

את אווירת הנבירה בעבר ישלים "רעש בשקט", סרטו הדוקומנטרי של ניר ברגמן (במסגרת בית הספר לקולנוע סם שפיגל), אחיה של רונית ברגמן, סולנית הלהקה. שם הסרט לקוח מהמשפט הכבר-מיתולוגי "לא נותנים פה לעשות רעש בשקט", אותו אמרה בייאוש ברגמן מעט לפני שארזה את הפקלאות והתחפפה ללונדון. מה שלאה רבין מעולם לא הספיקה לעשות. הסרט יוקרן ב-7 בפברואר בסינמטק ירושלים, ב-9 בפברואר בסינמטק תל אביב וב-15 בפברואר בסינמטק חיפה.

הקצפת שבדובדבן היא הופעת האיחוד ההיסטורית של הלהקה ביום רביעי, 6 בפברואר, במועדון הדינמו דבש. הגר מגן, יורם גור, דיימונד ורונית ברגמן יעלו באופן חד פעמי על במה אחת כדי לתת בראש לזכר פעם. אין ספק שאנחנו זקוקים לזה. עוד יופיעו שם הצמד האלקטרוני "גאזה" (יא יא ואלון אבנת), שהוציאו זה עתה אלבום בשם "פלייבק", וגיטריסט הסרף-רוקאבילי צ'רלי מגירה (להקת "השנק" לשעבר), מאמני הלייבל החיוני "פאקט". יתקלטו DJ Shuffleו- DJ Dispara.. היאח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully