וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליטו של מנכ"ל קדימה: "אין ראיה לשוחד"

איילה חננאל, מערכת וואלה! חדשות

15.2.2011 / 22:06

עו"ד אבי חימי, פרקליטו של מנכ"ל קדימה, משה שחורי, החשוד בפרשת השוחד ברשות המסים, הכחיש את החשדות נגד מרשו ואמר כי: "בעיית המס לא שלו". שחורי שוחרר למעצר בית בן שבעה ימים

תאגיד כאן

בית משפט השלום בראשון לציון הורה לשחרר למעצר בית בן שבעה ימים את מנכ"ל קדימה משה שחורי, החשוד במעורבות בפרשת השוחד שנחשפה היום (שלישי) ברשות המסים. מעצרו של פעיל המפלגה, יואל מוגמי, הוארך בשישה ימים.

פרקליטו של שחורי, עו"ד אבי חימי, הכחיש את החשדות המיוחסים למרשו, וטען כי "הייתה בעיית מס לא שלו. הוא היה איש צבא. הפעם היחידה שהוא מילא חשבונית היתה כשהוא היה בן 16 ומכר ארטיקים. כשכולנו מילאנו חשבוניות הוא עשה את אחד התפקידים הכי רגישים במדינה. אין ראיה חלילה שהוא נתן שוחד, זה לא האיש לתחום זה".

לשחורי ולסגנו, יואל מוגמי, מיוחסות עבירות של תיווך לשוחד, סיוע למתן שוחד, הלבנת הון, סיוע לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לביצוע פשע, והעלמת מס. על פי החשד שיחד שחורי את מנהל היחידה הארצית למודיעין שטח וחקירות ברשות המסים, דוד וענונו, במטרה שזה יקדם עניינים הנוגעים לתהליכים שמנהלת רשות המיסים במסגרת תיק המס של אשתו של שחורי.

מהארכת מעצרו של מוגמי עולה כי הוא נחקר במסגרת הפרשה כבר לפני כיומיים במשך שש שעות. במהלך הארכת מעצרו ציין נציג המשטרה כי מוגמי "לא נמצא בהכרח בגרעין הפנימי של החשד, אבל גם לא במעטפת החיצונית, אלא במדרג הביניים". מעצרו של מוגמי הוארך עד יום ראשון הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully