וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: "כדי לאכול לחם אוכלים את החסכונות"

פנחס וולף

9.2.2011 / 11:14

שנתיים אחרי הקמת הממשלה, ערכה מפלגת קדימה מסיבת עיתונאים בה תקפו אנשיה את ראש הממשלה בנימין נתניהו ושריו: "הממשלה, כמו שלושת הקופים, לא רואה, לא שומעת. היא רק מדברת הרבה"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

מפלגת קדימה ערכה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לציון שנתיים להקמת הממשלה תחת הסיסמה: "ישראל - 0, ביבי - 2, שנתיים לנתניהו, ישראל מפסידה". במסיבת העיתונאים אמרה יו"ר המפלגה, ציפי לבני כי "לפני שנתיים הלכנו לקלפי, ירד גשם וכל אחד ניגש ושם בפתק ההצבעה את תפילותיו ותקוותיו. הממשלה לקחה את התקוות ומעלה באמון הציבור. אחרי שנתיים ישראל מפסידה, והממשלה, כמו שלושת הקופים, לא רואה, לא שומעת. היא רק מדברת הרבה".

"אנחנו שומעים את מצוקת הפוליטיקאים שחס וחלילה הם ייפגעו פוליטית. כשאזרחים נפגעים זה לא מזיז להם, אבל כשהכיסא מתנדנד, הם מתחילים דיונים ואולי יקבלו החלטות", המשיכה לבני. "הכיסא לא צריך להתנדנד, הוא צריך ליפול. כל יום אזרחי ישראל מפסידים. אותם אנשים טובים שמשרתים בצבא ובמילואים, רוצים השכלה גבוהה כדי להתפרנס בכבוד, לרכוש דירה, לקום בבוקר ולנסוע לעבודה, לשתות מים, לאכול לחם. והממשלה מכבידה את עולה עליהם, עד כדי כך שכדי לאכול לחם אזרחי ישראל אוכלים את החסכונות שלהם".

לדברי לבני, "נתניהו משקר את הציבור כשאמר שעליות המחירים נובעות מעליית המחירים בעולם. מתוך אטימות הוא קיבל החלטה ישנה - להוריד בצד אחד, וכשיש חור בתקציב- הוא לוקח מהצד השני. דלק, מים, לחם, זה לא מותרות". לבני אמרה כי "הגיע הזמן להחליף את הממשלה הרעה הזו. קדימה תחליף את הממשלה ותיישם חזון לטובת אזרחי המדינה".

יו"ר סיעת קדימה, ח"כ דליה איציק אמרה במסיבת העיתונאים כי "נתניהו הפקיר את שטייניץ, בדיוק כפי שהפקיר בזמנו את אלי ישי. נחכה עוד יום למסיבת העיתונאים, עד שיבריא, ומי יודע אם הוא לא נשלח לבית חולים בגלל סיבות אחרות. זה גדול עליו. נתניהו הוא ראש ממשלת המסים. הבטיח להוריד מסים, ואין ראש ממשלה שהעלה מסים יותר ממנו". ח"כ מאיר שטרית אמר כי "זו ממשלת אחד באפריל, ממשלת הבלוף. זו ממשלה ערלת לב שדופקת את החלשים. הח"כים של הקואליציה נכנסו ללחץ. ראש הממשלה שולח שעיר לעזאזל את שטייניץ? הגיע הזמן שילכו הביתה".

בליכוד אמרו בתגובה לדברים, כי "מזלה של מדינת ישראל שראש הממשלה הוא בנימין נתניהו המנוסה ולא ציפי לבני המגיבה בחוסר מעש ובהתלהמות. הציבור עוד בטראומה משלוש שנות הכשלון של קדימה. לאחר כשלון מחפיר בתחום המדיני, הביטחוני והכלכלי, הציבור פיטר את ממשלת קדימה ומינה את נתניהו ואת הליכוד להוביל את המדינה באחריות, להקשיב לרחשי לב הציבור ולפעול לביצור הביטחון ולשגשוג כלכלי. הישגי קדימה מסתכמים באלפי טילים, עשרות תיקים במשטרה, שתי מלחמות וכשלון אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully