וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה צמח התפטר מאימון הפועל רמת גן

15.1.2011 / 22:03

אחרי התבוסה 4:0 לאשקלון הודיע צמח להנהלה כי הוא עוזב: "גם השחקנים לא היו טובים, אבל מישהו צריך לקחת אחריות"

התבוסה 4:0 להפועל אשקלון הייתה כפי הנראה יותר מדי עבור מאמן הפעול רמת גן צביקה צמח, שהודיע הערב (שבת) להנהלת המועדון ולשחקנים על התפטרותו. ההנהלה קיבלה את התפטרותו של צמח, וכינסה בווינטר ישיבת חירום כדי לדון בעתיד הקבוצה. בשלב זה עוזר המאמן איציק ברוך אמור להישאר בקבוצה, והוא עשוי להיות זה שידריך את הקבוצה עד למינוי מאמן חדש.

צמח הערב בסיום המשחק: "אמרתי לשחקנים שכל אחד יילך הביתה ויסתכל מה הוא עשה. אני לוקח את האחריות עליי, אבל הקבוצה לא שיחקה. הרבה שחקנים לא נתנו את מה שהיו צריכים לתת, אבל האחריות כולה עליי.

"מישהו יצטרך לשלם את המחיר", המשיך צמח, "ולמרות שהם לא היו טובים, אי אפשר להחליף את כל השחקנים. אני בראש הפירמידה, אבל אני לא חושב שאני הבעיה. זו סטירת לחי מצלצלת. השחקנים אמרו לי 'אל תחליט עדיין, אתה לא אשם', אבל צריך להיות גבר".

כזכור, הפועל רמת גן, לה הופחתו 4 נקודות בגין אי סדרים כספיים, סוגרת את הטבלה מאז מחזור הפתיחה של עונת 2010/11. צביקה צמח החליף במהלך העונה את שלומי דורה בתפקיד המאמן, אולם האורדונים האומללים לא הצליחו לנצח מאז המחזור ה-4, כשבחמשת המחזורים האחרונים הקבוצה מהמכתש צברה 2 נקודות בלבד מתוך 15 אפשריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully