וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנערים דרבנו בפייסבוק – והנער התאבד

5.1.2011 / 12:49

נער מיישוב במרכז הארץ שם קץ לחייו בתליה לאחר שככל הנראה חבריו דרבנו אותו ברשת החברתית פייסבוק. בני משפחתו: "אנחנו בהלם. הוא היה ילד נורמלי לחלוטין"

נער מיישוב במרכז הארץ התאבד אתמול (שלישי) לאחר ששוחח עם חברים בפייסבוק שעודדו אותו, ככל הנראה, לשים קץ לחייו. גופתו של הנער, שתלה את עצמו, נמצאה אתמול בביתו על ידי בני משפחתו. במשפחה טענו כי לא היה ידוע להם על בעיות נפשיות מהן סבל הנער.

בתכנית "הכל דיבורים" בהגשת ירון דקל דווח לראשונה, כי בצ'אט שניהל הנער עם חברים ברשת פייסבוק, קרא לו לפחות אחד מהם להתאבד. חקירת הנסיבות שהובילו להתאבדות עשויה להתקל בקשיים, בשל העובדה שחלק מההתכתבות בין הנערים הוסרה על ידיהם לאחר שנודע דבר התאבדותו.

קרובת משפחתו של הנער, הביעה זעזוע מהמקרה: "אנחנו בהלם מוחלט. הוא היה ילד נורמלי לגמרי, תמיד אמר שהכל בסדר, התנהג שגרתית. גם אתמול. הוא היה אוהב ובולט מכל האחרים בטוב ליבו. אי אפשר לעכל את זה שילד בן 15 מחליט להתאבד ועוד בעזרת חבריו".

שכנה של המשפחה סיפרה לוואלה! חדשות, כי ילדיה לומדים באותו בית ספר יחד עם הנער שהתאבד, וכי הוא לא הראה כל סימני מצוקה: "אנחנו המומים. זה לא נתפס וזה לא היה צפוי. מדובר בנער מקסים. המשפחה היא 'מלח הארץ' רק לפני שבועיים הסעתי אותו חזרה מבית ספר ליישוב והוא היה נראה בסדר גמור. גם ילדיי מעולם לא סיפרו לי שיש איתו בעיה התנהגותית כלשהי".

מקרה דומה אירע כבר בעבר, אם כי בארה"ב. בשנת 2008 בלע אברהם ביגס, בן 19 מפלורידה, תערובת של כדורים מול מצלמת האינטרנט שלו בזמן ששוחח עם גולשים אחרים. הווידאו הופיע בשידור חי באינטרנט. חברה קרובה של הבן סיפרה אז כי "היה אדם מדהים", אבל לאחרונה היה מדוכא ממערכת היחסים שלו עם חברתו והתקשה להתמודד עם גירושי הוריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully