וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמחה רודפת שמחה: נינה ראשונה למלכה אליזבת

אחרי שתי הודעות האירוסים האחרונות של נכדיה הצעירים, למלכה יש עוד סיבה לשמוח: לנכדה הבכור פיטר ולאשתו הקנדית אוטום נולדה במזל טוב בת - שתתייצב במקום ה-12 ברשימת יורשי הכתר

שמחה רודפת שמחה בבית המלוכה הבריטי. המלכה אליזבת השנייה "מתמוגגת מאושר" בעקבות לידת נינתה הראשונה - כך נמסר בצהריים (חמישי) מארמון בקינגהם. הנינה, שמשקלה 3.8 קילוגרמים וטרם הוענק לה שם, נולדה אתמול לנכדה הבכור של המלכה, פיטר פיליפס, ולאשתו אוטום. התינוקת תתייצב במקום ה-12 ברשימת היורשים של כתר המלוכה.

פיטר פיליפס הוא בנם היחיד של הנסיכה אן, בתה של המלכה, ובעלה הראשון, מארק פיליפס. אחותו החורגת, הנסיכה זארה (בתה של אן מבעלה השני), הודיעה בשבוע שעבר על אירוסיה למייק טינדאל, והצטרפה לבן דודה הנסיך וויליאם (בנו של הנסיך צ'רלס), שהכריז חודש לפני כן על אירוסיו לקייט מידלטון.

האם המאושרת, אוטום פיליפס, היא דמות מעט חריגה בבית המלוכה הבריטי - היא ילידת קנדה, והתחנכה כקתולית. רק מעט לפני נישואיה לפיטר ב-2008, התקבלה לכנסייה האנגליקנית הבריטית. אם לא הייתה עושה כן, היה פיטר נאלץ לוותר על כל סיכוי לרשת ביום מן הימים את הכתר. כיום, בכל מקרה, הוא אינו נושא בתואר המלכותי "נסיך", משום שאמו, אן, ויתרה על הצעת המלכה לכבד בתואר זה את שני ילדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully