וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמינם - הזוכה הגדול במצעד השנתי הבינלאומי של גלגלצ

31.12.2010 / 16:00

"Love The Way You Lie" הדואט של הראפר עם ריהאנה, נבחר לשיר השנה ואילו הוא עצמו הוכתר כזמר השנה. ליידי גאגא היא זמרת השנה, "Baby" של ביבר הוא השיר הגרוע של השנה

אמינם הוא הזוכה הגדול במצעד הבינלאומי השנתי של גלגלצ בשיתוף וואלה!. הראפר האמריקאי דורג על ידי מאזיני התחנה וגולשי האתר כזמר השנה ושירו, "Love The Way You Lie", בו מתארחת ריהאנה, זכה בתואר שיר השנה. השיר שהגיע למקום השני הוא "Bad Romance" של ליידי גאגא, שזכתה בפרס זמרת השונה. במקום השלישי נמצא "Tik-Tok" של קישה, במקום הרביעי "Empire State of Mind" של ג'יי זי ואלישיה קיז ובמקום החמישי "Waka-Waka", המנון המונדיאל של שאקירה.

במקום השישי במצעד נמצא "אלחנדרו" של ליידי גאגא ואחריו "Airplanes" של B.o.B והיילי וויליאמס. במקום השמיני נמצא השיר הלועזי המושמע ביותר בישראל ב-2010, "Need You Now" של ליידי אנטיבלום ובמקום התשיעי "One Day" של מתיסיהו. העשיריה נסגרת עם "(Only Girl (In The World" של ריהאנה.

הפתעה גדולה נרשמה בקטגורית להקת השנה, שם זכה ההרכב One Republic במקום הראשון. במקום השני דורגו לינקין פארק ואחריהם מארון 5, ארקייד פייר, ביפי קלירו והוט צ'יפ. בפרס פריצת השנה זכה יוצר האר אנ' בי ברונו מארס, שעקף את קישה, ג'סטין ביבר, ליידי אנטיבלום, B.o.B וה-XX. גאגא זכתה כאמור בפרס הזמרת השנה כשהיא עוקפת את ריהאנה, קייטי פרי, כריסטינה אגילרה, קישה ורובין. ואילו אמינם, כאמור, הוא זמר השנה ואחריו בדירוג נמצאים דיוויד גואטה, קניה ווסט, ג'יי זי, מרק רונסון וברנדון פלאוורס.

מפיקי ההופעה של ג'סטין ביבר בישראל בוודאי ישמחו לדעת כי "Baby", הלהיט הגדול ביותר של כוכב הפופ, זכה בקטגורית השיר הגרוע ביותר של 2010, בפער גבוה למדי מ-"Waka Waka" של שאקירה ו-"We Speak No Americano" של יולנדה בי קול. במצעד השירים הטובים של השנה, דורג "Baby" במקום ה-36.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully