וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכללה למנהל לעזרת "העין השביעית"

אמילי גרינצווייג

23.12.2010 / 13:56

בית הספר לתקשורת של המכללה יעניק תמיכה תקציבית לאתר ביקורת התקשורת, "העין השביעית". בנוסף, מרצים וסטודנטים של בית הספר יפרסמו באתר מאמרים וכתבות, על פי בחירת המערכת

נחתם הסכם שיתוף פעולה בין אתר "העין השביעית" והמכללה למנהל, במסגרתו יעניק בית הספר תמיכה תקציבית לאתר ומאמרים וכתבות של מרצים וסטודנטים מבית הספר לתקשורת במכללה למנהל, יעלו באתר. כמו כן, ישולבו סטודנטים של בית הספר בפרויקטים עיתונאיים של האתר.

יש לציין כי גם אחרי הסכם התמיכה עם המכללה למנהל, יעמוד תקציבו של האתר, המופעל על ידי המכון הישראלי לדמוקרטיה, על כשני שליש מתקציבו ועדיין מתקיימים מאמצים לאתר שותפים נוספים.

לדברי ד"ר אווה ברגר, דיקאן בית הספר לתקשורת של המסלול האקדמי המכללה למנהל: "שיתוף הפעולה בין בית הספר הגדול והוותיק לתקשורת בישראל לבין הפלטפורמה הרצינית ביותר בתחום ביקורת התקשורת, הוא שיתוף פעולה טבעי אשר מבטיח להעשיר את תכני האתר ולספק במה יוקרתית למחקרים של מרצי בית הספר כמו גם התנסות לימודית מרתקת לסטודנטים".

במכון הישראלי לדמוקרטיה אישרו את הפרטים והוסיפו כי "חשוב לציין שהעצמאות של המערכת תישאר מוחלטת. סטודנטים ומרצים יעבירו טקסטים, אך ההחלטה הסופית עדיין תישאר בידי המערכת של העין השביעית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully