וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל JCS, גבי רוזנברג, פורש

אמילי גרינצווייג

21.12.2010 / 11:15

אחרי 31 שנה בחברה, מתוכן 17 שנה כמנכ"ל, גבי רוזנברג, מנכ"ל ונשיא קבוצת JCS, פורש. תחומי האחריות חולקו בין חנני רפופורט ואריק גרדוס. רוזנברג: "חש הרגשת מיצוי"

לאחר 31 שנה בחברה, גבי רוזנברג, מנכ"ל ונשיא קבוצת JCS , פורש.

רוזנברג הודיע לבעלי קבוצת JCS רונלד לאודר, ואבי בלשניקוב – נציג הבעלים ויו"ר הדירקטוריון, על רצונו לסיים את תפקידו ולפנות לדרך חדשה. רוזנברג ימשיך ללוות את הקבוצה כיועץ מיוחד ליו"ר הדירקטוריון, לפחות עד 30 ביוני 2011.

רוזנברג, אשר הצטרף ל- JCS בסוף 1979 כמנהל אדמיניסטרטיבי ובשנת 1993 מונה למנכ"ל ונשיא הקבוצה, מזוהה כמי שהפך אותה מחברה קטנה, לקבוצה הדומיננטית והמובילה בתחומה בישראל ונחשב לאחד המנהלים הבכירים בתעשיית הטלוויזיה בארץ.

תחת ניהולו של רוזנברג, הפכה JCS לגוף עם היקף פעילות שנתי מוערך של כ- 200 מליון ¤ ופעילות במגוון תחומים, בהן: חטיבת החדשות אמצעי הפקה ושידור, חטיבת הפוסט פרודקשן, חטיבת התוכן ו- JCSID העוסקת בהפקת תכנים שיווקיים – תדמיתיים.

אבי בלשניקוב מסר שאת רוזנברג יחליפו חנני רפופורט שמונה למנכ"ל חברת אולפני הבירה ירושלים בע"מ ובאחריותו ניהול חטיבת החדשות אמצעי הפקה ושידור ויהיה אחראי גם על מערכות המידע, המנהלה והאדמיניסטרציה של הקבוצה ואריק גרדוס שמונה למנכ"ל חברת וידאוסוניק בע"מ ובאחריותו ניהול חטיבת הפוסט פרודקשיין.

גבי רוזנברג מסר: "לאחר 31 שנים מרתקות של ניהול והצעדת JCS להישגים בכל אחד מתחומיי עיסוקיה בארץ ובעולם החלטתי שזה הזמן הנכון לפרוש כש- JCS שועטת קדימה במלוא עוצמתה. אני חש הרגשת מיצוי, סגירת מעגל, הזדמנות לממש את הזכויות האישיות שצברתי במשך שנות שירותי הרבות ויש כאן מבחינתי גם סוג של אקזיט. זה הזמן להודות למר לאודר, לאבי בלשניקוב ולצוות הנפלא של JCS, עובדים ומנהלים כאחד, על ההזדמנות הנפלאה שניתנה לי לנהל את הקבוצה במשך כל כך הרבה שנים, להרחיבה ולהעצימה. לא הייתי יכול להצליח בלי הגיבוי המלא והנאמנות לה זכיתי מהם ועל כך אני אכיר להם תמיד תודה".

יו"ר הדירקטוריון של JCS אבי בלשניקוב מסר : " רוזנברג מסיים תקופה מופלאה של בנייה ויצירה בקבוצת JCS. הוא הפך את הקבוצה למובילה התחומה והייתה לו נגיעה כמעט בכול תחומיי העיסוק של התקשורת במדינת ישראל . JCS זוהתה תמיד עם רוזנברג . JCS אוהבת את גבי ותמשיך לחבקו וליהנות מעצותיו ויתרונותיו גם בעתיד" עוד הוסיף בלשניקוב כי הוא בטוח שהנהלתה החדשה של הקבוצה תמשיך להצעיד אותה קדימה להישגים ולשווקים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully