וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "דנינו יחזק את ביטחון האזרחים"

פנחס וולף

19.12.2010 / 12:54

רה"מ הצטרף למברכים על מינוי ניצב דנינו למפכ"ל הבא: "בטוח שהוא יצעיד את המשטרה קדימה ויפעל לחיזוק ביטחון האזרחים". המפכ"ל המכהן: "דנינו ייצא לדרך ארוכה, יש לו הרבה מה לעשות"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר. עריכת וידאו: יאיר דניאל)

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך היום (ראשון) על ההחלטת השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' למנות את ניצב יוחנן דנינו לתפקיד מפכ"ל המשטרה: "אני סמוך ובטוח כי דנינו יצעיד את המשטרה קדימה ויפעל להגברת האכיפה, המלחמה באלימות, וחיזוק בטחון האזרחים", אמר נתניהו.

המפכ"ל המכהן דודי כהן אמר כי "יש עוד הרבה מהלכים לקדם במשטרת ישראל. אני מסיים ארבע שנים, ואני מלא סיפוק על העשייה ומלא ברגשי הערכה למשטרת ישראל. אעביר את המשמרת באחד במאי לניצב דנינו. זה טבעי וכך זה צריך להיות, כחלק מהרענון של המשטרה".

בהתייחסו לשינויים הצפויים בצמרת המשטרה בעקבות המינוי אמר כהן כי "תתי ניצבים יקודמו. כך זה צריך להיות, כך צריכה להתנהל מערכת . עד מאי נקבל החלטות במשותף. דנינו ייצא לדרך ארוכה, ויש לו הרבה מה לעשות. אני מאחל לו הצלחה".

"תפקיד בלתי אפשרי"

מפכ"ל המשטרה לשעבר יעקב טרנר הצטרף למברכים על המינוי. "אני מאושר מהבחירה בדנינו, המלצתי עליו", אמר טרנר. "בין שלושה מועמדים מאוד טובים נבחר דנינו, וזאת בחירה יוצאת מן הכלל. ראיתי אותו מקרוב בדרום בבאר שבע בחודשים האחרונים. לפני עשרים שנה כשגייסתי אותו למשטרה אמרתי לחבריי בסגל שגייסתי לשורות המשטרה ניצב. ראיתי קדימה שיצא ממנו משהו. אני ממליץ לו שבמהלך התפקיד יקפיד להיות קשוב גם לאזרחים וגם לשוטרים".

מפכ"ל המשטרה לשעבר משה קראדי שיבח גם הוא את דנינו. "זאת בחירה ראויה", אמר קראדי. "אני מיניתי את דנינו לשני תפקידים: ראש המטה המבצעי וראש אגף החקירות. מדובר בקצין בעל ידע מקצועי ובעל יכולת להוביל את האירועים קדימה, ואני מאחל לו הצלחה. מי כמוני יודע שהוא זקוק לכל מי שמוכן לאחל לו אותה. מדובר בתפקיד מורכב עד בלתי אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully