וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי דיין: "אני בשיא הקריירה שלי"

הדס גרינברג

12.12.2010 / 12:42

מלך שערי הליגה נהנה בהפועל עכו, "לא מופתע" מהיכולת ורוצה להתקדם: "שואף לשחק במועדון גדול בארץ, בחו"ל ובנבחרת"

הניצחון הגדול של הפועל עכו אמש (שבת) 0:3 במסגרת המחזור ה-14 על בית"ר ירושלים החזיר לקבוצה של אלי כהן לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון את מקום החמישי וגם את החיוך שנעלם קצת לאחרונה. מי שכבש שער נוסף ומוביל את טבלת כובשי הליגה עם 10 כיבושים הוא רועי דיין, שמתחילת העונה מוכיח את עצמו בכל משחק מחדש.

חלוץ הפועל עכו רועי דיין חוגג שער. ברני ארדוב
"מטבע הדברים יש יותר מוטיבציה מול הקבוצות הגדולות". רועי דיין/ברני ארדוב

"מה שעשינו עד עכשיו לא יספיק אם לא נמשיך כך"

דיין התייחס לניצחון על בית"ר, ואמר לוואלה! ספורט: "מבחינה קבוצתית שלטנו והגענו להרבה מצבים, אנחנו ממשיכים את היכולת הטובה של השבועיים האחרונים שהפסדנו בהם אבל שיחקנו טוב, ואתמול זה התבטא בתוצאה. מטבע הדברים יש יותר מוטיבציה מול הקבוצות הגדולות, אך אנחנו רוצים לעשות כן גם נגד הקטנות. אנחנו משחקים טוב ולדעתי יכולים לנצח כל קבוצה, אבל בו בזמן להפסיד לכל אחת. עובדה שהפסדנו להפועל רמת גן האחרונה.

"אנחנו במומנטום טוב בסיבוב הזה", התייחס דיין לסיבוב הראשון המוצלח. "ברמה העקרונית, עכו שואפת לפליאוף אמצעי או עליון. המועדון לא יחווה רעידת אדמה אם נפסיד משחק או שניים כמו שקרה, יש לנו דרך ואנחנו לא יוצאים מפרופורציות לטוב ולרע. כרגע אנחנו במיקום של פליאוף עליון אז הקלישאה שהטבלה לא משקרת נכונה. אנחנו חייבים להוכיח זאת גם בסיבוב השני, מה שעשינו עד עכשיו לא יספיק אם לא נמשיך כך".

לצד היכולת הטובה לא ניתן להתעלם גם מהסטטיסטיקה הנהדרת של דיין שכבש 10 שערים ב-10 המשחקים בהם פתח (שותף ב-12 בסך הכל). אפילו הוא נשמע מופתע מנתוניו. "באמת? לא חשבתי על זה, זו באמת סטטיסטיקה טובה. אני מרגיש טוב במועדון וזה מתבטא ביכולת ובשערים, אבל אני חייב להמשיך ביכולת הזו. תמיד האמנתי בעצמי ואני לא מופתע. ידעתי מה אני שווה, וברגע שהקבוצה התחברה היכולת שלי באה לידי ביטוי".

"אני רוצה לסיים את התהליך שלי בעכו"

דיין אף התייחס לשינוי שהביא אותו לתפוקה הטובה, ואמר: "זה התפקוד שלי במגרש והביטחון שאלי (כהן – ה.ג.) נותן בי. יש לי נתונים של חלוץ שפיץ ולא של שחקן קו ולפעמים חלק מהמאמנים העדיפו לשים אותי באגף, גם בקבוצות היותר גדולות שם התקשיתי לקבל תפקיד זה. אני חושב שאני מראה מה אני יודע כל שבת. אין לי ספק שאני בשיא הקריירה שלי עד כה. השאיפה שלי זה להיות במועדונים גדולים ולהצליח, לשחק בחו"ל, להיות בנבחרת. יש לי הרבה מטרות כי קריירה של שחקן קצרה ודינמית, ותמיד יש את הפסגה הבאה".

ובאשר לשיא הבא אליו מכוון החלוץ הוא אמר: "אני שואף להתקדם מקצועית, קשה לי לומר בדיוק לאן כי זה תלוי בהצעות. אם תהיה הצעה מקבוצה גדולה אז ברור שאשקול אותה וכנראה ארצה, אך יש לי גם שאיפה לצאת לאירופה. בקיץ אוכל להתלבט. אני מקבל פרגונים והצעות, ולמרות שיש לי סוכן, גלעד קצב, קיבלתי אפילו הצעות מסוכנים אחרים. כעת אני לא מתעסק בהצעות, רק נותן תפוקה ובקיץ אחשוב על זה. אמנם לעולם לא אומרים לא, אבל אני רוצה לסיים את העונה בעכו, אני נהנה שם וחשוב לי לתת עונה מלאה כמו שצריך ולא לקטוע את התהליך באמצע".

מעבר לדיין, מי שעוד זכו לשבחים רבים הם מהראן ראדי ובן בנימין, כאשר אלי כהן אמר: "מעבר לשמות שזוכים לכותרות, בן בנימין הוא העוגן שלנו". ראדי, שנבחר לשחקן המצטיין עם בישול ושער, קיבל אף הוא מחמאות רבות, יחד עם ליעד אלמליח וחוליית ההגנה שעשתה עבודה טובה. אושרי גיטא, שקיבל את הקרדיט בהרכב, הציג יכולת טובה, כמו גם מוחמד כליבאת, ששוב כבש כשעלה מהספסל, כפי שעשה כבר בניצחון על מכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully