וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הפופ הגדול ברוסיה אושפז לבדיקה פסיכיאטרית בישראל

9.12.2010 / 16:05

פיליפ קירקורוב, שהופיע בישראל מספר פעמים ונחשב לאחד השמות הגדולים ברוסיה, הגיע לבית החולים תל השומר ושוחרר לאחר יממה. "נראה כי אני חולה מאד", אמר הזמר

אחד מכוכבי הפופ הגדולים ברוסיה, פיליפ קירקורוב, הגיע לישראל לטיפול פסיכיאטרי, כך מדווחים היום (חמישי) כלי תקשורת מרכזיים ברוסיה וכן מאשר בית החולים תל השומר, בו שהה הזמר. על פי הדיווח קירקורוב הגיע לישראל לאחר שהיה מעורב באירוע אלים בחזרה הגנרלית של טקס "גרמופון הזהב", הנחשב למקבילה הרוסית לטקס הגראמי.

הפרשה החלה לפני חמישה ימים, כשקירקורוב השתתף בחזרה הגנרלית של הטקס. על פי הדיווחים, הזמר זעם מסיבה לא ברורה על המנהלת האדמיניסטרטיבית של הטקס, היכה אותה בפניה וכשנפלה - בעט בה. לאחר שהוגשה תלונה נגדו, החליט קירקורוב להתאשפז, וכעת נטען כי עשה זאת בתל השומר, שאישרו בשיחה עם וואלה! תרבות את הדיווחים: "קירקורוב הגיע אמש להערכה דחופה במחלקה הפסיכיאטרית. הוא עבר סדרת בדיקות אתמול והיום בצהריים, על פי בקשתו והסכמת הצוות הרפואי. הוא שוחרר ויצא לשדה התעופה".

"לצערי, אני נאלץ לדבר על מה שפחדתי להודות בו גם בפני עצמי. נראה כי אני חולה מאוד", כתב קירקורוב באתרו הרשמי. "פעמיים בשנה יש לי התקפים רציניים, שלאחריהם אני לא זוכר כלום ולא מבין מה אני עושה. אני מבועת מזה. ורק עכשיו מבין שאני צריך טיפול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully