וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיהיה בכיף

אמילי גרינצווייג

7.12.2010 / 17:00

"ביפ" חוגג את מותו כערוץ ב-HOT ואת הפיכתו לחברת הפקה ותוכן, עם רצועת לילה בקשת, בימי שישי אחרי "ארץ נהדרת", אתר חדש ומועדון סטנד אפ

אבי כהן

בסוף החודש יורד ערוץ ביפ מהאוויר למנויי HOT ואותו יחליף על הממיר ערוץ קומדי סנטרל. אתמול (שני) ערכו אנשי הערוץ מסיבה לציון עשר שנים לקיומו והפיכתו לחברת הפקה ופיצוח תוכן עצמאית שתפעל תחת קשת, במהלכה הציג יובל נתן, העורך הראשי של "ביפ" כמה מהתכניות שכבר עולות וקטעים מפיילוטים לתכניות בעבודה.

השלב הראשון של ביפ החדשה יושק ברצועת הלילה של ימי שישי בקשת, שתיקרא "לילה ביפ" ותעלה לשידור ב-24 לדצמבר, אחרי "ארץ נהדרת", בשעה 22:30, עם התכנית "טלוויזיה במיטבה" בהנחיית דודו ארז, אבי אטינגר ושחר חסון שתעסוק בפרשנות קומית של תכניות הטלוויזיה הבולטות של השבוע האחרון.

לאחר מכן יחל רצף של שידורי ביפ אל תוך הלילה עם תוכניות חדשות: "מטר שבעים", תכנית מערכונים חדשה של נועם שרון וטל רוזנטל, עונה חדשה ל"אל תשאל" עם שי שטרן, "נמרוד מחפש עבודה", סדרה דוקו-קומית עם נמרוד קמר, סטנד אפ מ"ביפ קומדי בר", "האיש הכי מטומטם בעולם", מגזין קומי באווירת יו טיוב ו"המעבדה" אשר תיתן במה ליוצרים כשרוניים אך לא מוכרים. כמו כן הפיקה לאחרונה ביפ פיילוט לתכנית אירוח קומית חדשה של אפרת אברמוב.

יש פה מישהו מרמת החייל?

סכום ההשקעה של ביפ במתכונתו החדשה עומד על 15 מיליון שקל, כאשר הפעילות תתמקד בארבע זירות מרכזיות: כחברת הפקה ופיתוח תכנים טלוויזיונים לפלטפורמות השונות, הפעלת אתר אינטרנט קומי עצמאי, תפעול ושידור תכנים מה"קומדי בר" - מועדון סטנד-אפ הממוקם במרתף ה-"לונדון מיניסטור" בתל אביב וכאמור שידורי ביפ בטלוויזיה במסגרת רצועת הלילה החדשה.

במסגרת אתר האינטרנט, ירוכזו קטעי וידאו של ערוץ ביפ מתכניותיו, בעבר והווה. בנוסף ייפתח, בשותפות עם המפיק דורון פרידמן, מועדון סטאנד-אפ תחת השם "ביפ קומדי בר", במרתפי הלונדון מיניסטור. במקום יהיו הופעות סטנד אפ של הדור הצעיר והותיק של הסטנדאפיסטים ויועברו שידורי סטנד אפ מהמועדון לאתר האינטרנט העצמאי של ביפ ולתוכניות על המסך.

כמו כן מתכוונים בביפ לייצר במהלך 2011 שורת הפקות מקור פרי פיתוחה, עבור קשת ועבור פלטפורמות אחרות בשוק ותפתח פורמטים מקוריים למכירה בעולם.

העורך הראשי של "ביפ" יובל נתן: "יש פה הזדמנות גדולה עבורנו: להמשיך את הדרך של ביפ, באופן רחב יותר, חופשי יותר, ועם הרבה יותר קהל פוטנציאלי. זה אתגר מאוד מעניין עבור עובדי ביפ והטאלנטים שלנו, ואני מאמין שנעמוד בו בכבוד ושהקהל הנאמן של ביפ, שמלווה אותנו כבר עשור, ימשיך ללוות אותנו לכל אשר נלך". נתו הוסיף כי : "ההתנתקות מהכבלים הכניסה אנרגיה יצירתית וחדשה לביפ וחידדה את יעודו ותפיסת עולמו. בשנה הבאה נפיק בביפ תכנים מקוריים בהיקף, אשר יעלה על השנים האחרונות. זה אומר הכל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully