וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השריפה בכרמל: תנ"צ ליאור בוקר הובא למנוחות

אריאל נוי

5.12.2010 / 18:28

מאות שוטרים, חברים ובני משפחה ליוו את תת-ניצב ליאור בוקר בדרכו האחרונה. אשתו, נאווה, ספדה לו: "אתה הולך ממני כגיבור ואני לא יודעת איך אני אמשיך מכאן, כי יחד איתך הלב שלי מת"

אלברטו דנקברג

(צילום: צילום: אלברטו דנקברג | עריכה: יותם בן-דוד)


מאות שוטרים, חברים ובני משפחה הגיעו היום (ראשון) לבית העלמין בפרדס חנה-כרכור ללוות את קצין אגף המבצעים של המחוז הצפוני, תנ"צ ליאור בוקר, למנוחת עולמים. בוקר נספה בניסיון חילוץ הסוהרים מהאוטובוס שנקלע לאש בשריפה בכרמל. ליאור השאיר אחריו זוג הורים, אישה וחמש בנות.

אשתו של בוקר, נאווה, ספדה לו ואמרה: "ליאור אהובי, דיברתי איתך בפעם האחרונה כמה דקות לפני שנכנסת אל קו האש. היה רעש מסביב וצעקות בקשר. הצלחת רק לומר לי שאתה לא יכול לדבר והשיחה התנתקה. זו היתה הפעם האחרונה שדיברתי איתך, ומאז אני מחכה לך" .

קברו של תנ"צ ליאור בוקר, יום ראשון. שלומי גבאי
קברו של תנ"צ ליאור בוקר, יום ראשון/שלומי גבאי

"הגיבור הפרטי שלי הוא גיבור לאומי"

"היית הכול בשבילי. אהבת חיי, ככה קראנו זה לזו", המשיכה נאווה. "וזו לא היתה קלישאה. היית למופת לכל הבנות. אימצת גם את הבנות שלי וגידלת את כולם באהבה גדולה ובמסירות אין קץ. אין אדם בעולם שקרוב לי יותר ממך. תמכת בי כשעברתי אובדנים קשים מאוד, ותמיד הצלחת בכל פעם להחזיר את החיוך על הפנים שלי".

"עכשיו הגיבור הפרטי שלי הוא גיבור לאומי", אמרה האישה. "עם אומץ הלב שלך והנתינה שלך שילמת בחייך. רצית להציל אחרים כי זה אתה, ליאור, אתה מסור בקרב כמו בבית, והקרבת את חייך. השארת אותנו כך עם התוכניות הגדולות שהיו לך. השארת חלל גדול שאף פעם לא יתמלא. כמו השם שלך, היית האור שלי ועכשיו הוא כבה. אהובי, אתה הולך ממני כגיבור ואני לא יודעת איך אני אמשיך מכאן, כי יחד איתך הלב שלי מת".

"האור הפנימי שלך לא יכל לאש"

בתו של בוקר, אבישג, ספדה לאביה: "תראה כמה אנשים באו ללוות אותך ביום הנורא בחיינו. תמיד ידעתי שאבא שלי הוא גיבור אבל כנראה שלא ידעתי עד כמה. חירפת נפשך להציל חיי אדם כמו שרק אתה יודע. נכנסת לתוך שדה הקרב ללב ליבה של האש ללא חשש והיסוס, כי ככה מתנהגים גיבורים אמיתיים".

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב דודי כהן, ספד גם הוא לבוקר. "לי-אור, לנו-אור, אותו האור בו הארת את כל הסובבים אותך, אותו אור פנימי עמוק לא יכול לאש הנוראה שאחזה בגופך", אמר כהן. "בהישרך מבט אל אש המאכלת נתת ביטוי לערך הנעלה ביותר – סיכון והקרבה למען הגנה על אחרים. בגופך הוות סמל ומופת לדבקות במשימה, נחישות ואומץ לב. ליאור, אתה גיבור המשטרה", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully