וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרונוביץ': הפקת לקחים רק לאחר סיום המשימה

השר לביטחון פנים מסר את תנחומיו למשפחות ההרוגים בשריפה. "הם הלוחמים האמיתיים". הוא הוסיף כי העיתוי בו יש לדון בבעיות במערך הכבאות הוא "רק לאחר שנסיים את הכיבוי"

השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' מסר הערב (שישי) את תנחומיו למשפחות ההרוגים בשריפה בכרמל. "הסוהרים, אנשי כיבוי האש ואנשי מד"א הם הלוחמים האמיתיים. הם רצו לחלץ בני אדם ומגיע להם צל"ש וחיבוק. אני מחבק אותם", אמר אהרונוביץ'.

שריפה בכרמל, יום שישי, דצמבר 2010. AP
שריפה בכרמל, יום שישי, דצמבר 2010/AP

בראיון לערוץ 2 השר לביטחון פנים סירב להתייחס לשאלות אודות המצב העגום בו נמצא שירות הכבאות בארץ או לקבוע מי אחראי למחדל. "אני, להבדיל מאחרים, מתעסק בכיבוי השריפה והצלת חיים. לכל נושא אחר, כמו איפה היתה המדינה לפני האירוע, לא אתייחס אליהם כרגע". הוא אמר עוד כי "ישנן הרבה סוגיות שצריך לטפל בהן. העיתוי הוא רק אחרי שנסיים פה את המערכה ואת הכיבוי ונחזיר את השקט לאזרחי ישראל". הוא הוסיף כי הפינוי הרחב שנעשה באזור הכרמל נבע מהחשש לסיכון חיי אדם.

אהרונוביץ' סירב גם לדבר על השאלות שיעלו ביום שלאחר כיבוי השריפה. "בואו נסיים את האירוע", אמר. "זה לא הזמן לבדיקות מסוג זה. יש מצב לא פשוט. נמתין להחלמה מלאה של הפצועים ונפיק לקחים בעתיד". בנוסף סירב לענות לשאלה האם שר הפנים אלי ישי, אשר משרדו מופקד על שירותי הכבאות, צריך להתפטר מתפקידו. "אני לא רוצה לחפש את התליין בעיר", אמר אהרונוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully