וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכנסת יש קליטה? נתניהו ולבני במלחמת סמסים

1.12.2010 / 15:36

ראש הממשלה בנימין נתניהו כעס על יו"ר האופוזיציה ציפי לבני על ששלחה הודעות טקסט בזמן נאומו. היא לא נשארה חייבת: "הייתי מקריאה לך, אבל אתה תעלב"

ערוץ הכנסת

(באדיבות ערוץ הכנסת)

היריבות בין לבני לנתניהו יורדת לפסים אישיים? ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף היום (רביעי) בחריפות את סיעת קדימה בעקבות התנגדותה לחוק משאל העם. בנאום שנשא נתניהו במליאת הכנסת, הוא פנה לחברי סיעת קדימה ושאל: "מה הבעיה שלכם עם החוק? תנו לעם להכריע בסוגיות הללו. הן אינן יכולות להיות מוכרעות על חודו של מיצובישי או מאזדה". נתניהו הוסיף וקרא לעבר חברי הסיעה: "מדוע אתם מזגזגים? אתם הרי יזמתם את החוק. מה קרה שאינכם סומכים על שיקול דעתו של העם?".

במהלך נאומו נזף נתניהו ביו"ר האופוזיציה על שזו שולחת הודעות אס.אם.אס במקום להקשיב דבריו ולבני, שעלתה לאנום אחריו, הטיחה בנתניהו כי הוא אינו דובר אמת.

לאחר שנתניהו נזף בה שהיא משתמשת בטלפון הסלולרי שלה בזמן נאומו, השיבה לו יושבת ראש האופוזיציה כי "זה היה נמוך, וזה מה שהציבור חושב על ההופעה המבישה שהייתה פה - הוא עצבני, הוא חלש. אם הייתי מקריאה לך את המסרונים שקיבלתי, היה נותר לך רק להיעלב", הוסיפה.

לבני הוסיפה אמרה כי: "דיברת על ביצועים ונתת רשימה של החלטות עוד טרם ביצוע. מתי בפעם אחרונה אמרת אמת לציבור? מתי פעם אחרונה אמרת אמת לשרים שלך? אתמול פורסם משפט שאמרת באיזה שיחה סגורה אותו משפט – על חילופי שטחים. אתה האדם היחיד שאני מכירה שאותו משפט פורש ע"י גורמים שונים בבית הזה הפוך לגמרי".

לבני הוסיפה: "אמר פעם מנהיג דגול שהוא לא יודע האם להאמין לידך הימנית או השמאלית, השורדים איתך בממשלה שיכללו את זה. הם מאמינים למה שיכול להשאיר אותם בממשלה גם אם כל אחד נותן לזה פרשנות הפוכה. תגובתך – כרגיל לא הבהירה מי פירש אותו נכון, אלא השאירה את העמימות. עמימות שאינה לצרכי מו"מ אלא לצרכי הישרדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully