וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועד להט זכה באליפות העולם בג'יו ג'יטסו

הלוחם הישראלי בן ה-26 ניצח בחמישה קרבות בתחרות שהתקיימה בקליפורניה ואמר: "בשביל זה עבדתי כל כך קשה"

יממה לאחר אירוע קרבות ה-MMA המוצלח בהיכל נוקיה, התבשרו היום (רביעי) בקהילת חובבי אומנויות הלחימה על אלוף עולם ישראלי בג'יו ג'יטסו. זה קרה היום באליפות שמתקיימת בלונג ביץ' שבקליפורניה, כשנועד להט בן ה-26 זכה בתואר בקטגוריית המשקל של עד 70 קילוגרם לחגורה חומה.

להט, תושב אלפי מנשה, עוסק באומנויות לחימה כבר 20 שנה, אבל לפני 8 שנים הוא ויתר על האפשרות להיות ספורטאי מצטיין בצה"ל ובחר בשירות קרבי בצנחנים. לאחר שחרורו הוא חזר לתחום אומנויות הלחימה, ונסע לברזיל כדי להתמחות בסגנון הג'יו-ג'יטסו הברזילאי, הסגנון היותר פופולארי בקרבות הלחימה המשולבת (MMA).

"זה בכלל לא היה קל", סיפר היום להט, "התחריתי ב-5 קרבות מול המתחרים הכי קשים, ביניהם ברזילאי, סיני ואמריקאי, וטיפסתי לאט לאט ובמאמץ רב. בסופו של דבר, כשהכריזו עלי כאלוף העולם, עליתי על הפודיום וחיכיתי כבר לשמוע את ההמנון שלנו. אני שמח, מאוד שמח. בשביל זה עבדתי כל כך קשה".

להט מקבל את תמיכתו הכלכלית בעיקר מהתאחדות איל"ת, התאחדות הענפים הלא אולימפיים בישראל. "אני שמח להודיע כי להט מצטרף לשורה של ספורטאים מצטיינים, אלופי עולם ואלופי אירופה בענפי התאחדות איל"ת", אמר יו"ר ההתאחדות אריק קפלן והוסיף: "בין אם בסקי מים, קיק בוקס או קראטה. להט הוא בהחלט לוחם אמיתי, ומביא לנו הרבה כבוד באליפויות ברחבי העולם. הוא מהווה דוגמה לכל שאר הספורטאים במדינת ישראל ואני מאחל לו הרבה מזל טוב ושרק ימשיך ככה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully