וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במצב טוב מיד ראשונה: הז'קט של ג'ון לנון

תמיד חלמתם להתלבש כמו הביטלס בסרג'נט פפר? או ללבוש את הכפפה שעטה מייקל ג'קסון באחד ממסעי ההופעות שלו? בית מכירות פומביות בלוס אנג'לס מציע פנטזיות במחירים נוחים

ז'קט שבעבר לבש ג'ון לנון, תצלומי רנטגן מראשו של אלברט איינשטיין וחליפה שנתפרה עבור באבלס, השימפנזה של מייקל ג'קסון, יוצעו למכירה פומבית בבברלי הילס בחודש הבא יחד עם עוד 650 פריטי אספנות נוספים. עוד נמסר כי בית המכירות הפומביות ג'וליאן מציע את האוסף הגדול ביותר של פריטי ביטלס שאי פעם הוצע למכירה פומבית.

הז'קט של לנון, שיוצע למכירה, הוא ז'קט שלבש המוסיקאי לצילומים למגזין "לייף" בשנת 1966 והוא צפוי להימכר בכ-200 אלף דולר. מדובר בז'קט לבן עם עיטורי זהב שמזכיר את סגנון הלבוש שלאחר מכן לבשו כל חברי הביטלס בתמונה לאלבום סרג'נט פפר. "זה נדיר שפריט לבוש של ג'ון לנון מוצע למכירה פומבית", אמר בעל בית המכירות הפומביות דארן ג'וליאן. פריטים נוספים של לנון שצפויים לעמוד למכירה פומבית הם פורטרטים שצייר של עצמו, קולאז' שנוצר לכבוד יום הולדתו ה-28 וגיטרה עליה ניגנו לנון ואלביס פרסלי במהלך פגישה ביניהם, אשר צפויה להימכר בכ- 100 אלף עד 150 אלף דולר.

במכירה הפומבית יוצעו גם פריטים שהיו שייכים למלך הפופ מייקל ג'קסון. בין הפריטים גם ז'קט שחור שלבש ביום הולדתו של נלסון מנדלה ב-1996, שצפוי להימכר בכעשרת אלפים דולר עד עשרים אלף דולר. עוד יועמד למכירה פומבית גם ז''קט אדום חתום כגון זה שלבש הזמר בקליפ ל- Beat It, אשר צפוי להימכר בעשרת אלפים דולר וכפפה של הזמר אותה עטה במסע ההופעות BAD בשנות ה-80, שצפויה להימכר בכ- 20 אלף דולר עד 30 אלף דולר. בין הפריטים המוזרים שיוצעו למכירה גם חליפה מעור שעוצבה עבור השימפנזה של ג'קסון באבלס. היא צפויה להימכר בכאלפיים דולר עד ארבעת אלפים דולר.

בנוסף יוצעו למכירה גם שני תצלומי רנטגן של ראשו של אלברט אינשטיין אשר הופקו בשנת 1945. הם צפויים להימכר תמורת אלף דולר עד אלפיים דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully