וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: בית"ר ירושלים הביסה 0:8 את מ.ס. אשדוד

הקבוצה עמוסת הצרות הצליחה לחייך והקדישה למלמיליאן ניצחון גדול על הילדים של גרגורי. הפועל אשקלון - הפועל באר שבע 0:3

כמה שבית"ר ירושלים הייתה צריכה את המשחק מול מ.ס. אשדוד כדי לשחרר מעט את הלחץ. אמנם מדובר בעוד משחק גביע הטוטו, ואמנם מדובר במפגש מול הילדים של ג'ון גרגורי, שנשארו לבד במערכה על רקע החתונה של עידן שדה, אך 0:8 גדול אמור לתת קצת ביטחון למחזיקת גביע הטוטו, שמקווה כעת לצאת לדרך חדשה ולהביא את היכולת של השחקנים הצעירים שלה גם לליגה. בית"ר הוכיחה שהיא מתפקדת היטב גם ללא השחקנים המובילים שלה, אבל צריכה לזכור שמול הפועל תל אביב ביום ראשון הבא זו הולכת להיות אופרה שונה לחלוטין. בית"ר ואשדוד עולות לרבע הגמר. המשחק, אגב, נערך בטדי ללא קהל בשל עונש שספגה הקבוצה בבית הדין של ההתאחדות.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים שער. מגד גוזני
ניצחון שיוציא את בית"ר מהצרות? שחקני בית"ר חוגגים/מגד גוזני

אפילו מלמיליאן הצליח להוציא חיוך על פניו אחרי המשחק, אבל עוד קודם לכן הוא ראה את הבחורים הצעירים שלו מסתדרים היטב עם ההרכב האלמוני שהציב ג'ון גרגורי. זה התחיל עם שער של משה מישאלוב אחרי תשע דקות בלבד, ואחרי דקות ארוכות של משחק יחסית שקול הפציץ שי חדד, אחד המצטיינים, את השני, שהיה גם תוצאת המחצית.

בית"ר עלתה רעבה למחצית השנייה והתחילה להפציץ. טל משעלי הפציץ את השלישי (50), חן עזריאל את הרביעי (51), משעלי היה חתום גם על החמישי (61), וחדד הוסיף את השישי (63). אלא שלא כאן נגמר הסיפור, כשגם ליאור ראובן (79) וסטיבן כהן (87) הצטרפו לחגיגה ובעיקר להשפלה של אשדוד. אגב, זו הפעם השנייה שג'ון גרגורי חוטף למעלה משבעה שערים, כשהפעם הקודמת הייתה בשנה שעברה, עת ירד עם מכבי אחי נצרת ללאומית. גרגורי ונצרת הובסו 7:0 על ידי הפועל רמת גן, אבל הפעם זה היה נראה מביך הרבה יותר.

מהלך המשחק

דקה 9 - גול! מהלך קבוצתי נאה הסתיים כשעמית בן שושן העדיף להוציא כדור אחורנית למשה מישאלוב, שבעט חד לפינה הימנית וקבע 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 12 - אמיר לביא ניסה את מזלו עם בעיטה חזקה מרחוק, אבל הכדור פספס בכמה סנטימטרים את השער.

דקה 21 - סטיבן כהן החליף דאבל פס עם חן עזריאל שהשאיר לו למרכז, אבל הבעיטה של כהן הייתה אל מרכז השער ונעצרה אצל סטויקיץ'.

דקה 27 - אלי דסה הפעלתן הוציא הרמה מדויקת מצד ימין אל עבר הרחבה, שם הוא פגש את הראש על חן עזריאל, שנגח לא מספיק מדויק החוצה, אבל היה קרוב להבקיע את השני.

דקה 36 - גול! עידן טל החל במהלך כשמסר לאביתר ברוכיאן בצד ימין, וזה המשיך עם כדור למרכז אל שי חדד, וזה המשיך עם בעיטה מקרוב שקבעה 0:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 50 - גול! משה בן לולו הכניס כדור לטל משעלי ושיתוף הפעולה בין שני המחליפים הוליד בעיטה לפינה הקרובה מול סטויקיץ', שקבעה 0:3 לבית"ר ירושלים.

דקה 51 - גול! חטיפת כדור של סטיבן כהן מאביב ז'אנו הולידה מסירה לחן עזריאל שמול האין הגנה של אשדוד הרשית וקבע 0:4 לבית"ר ירושלים.

דקה 60 - עזריאל נכנס לרחבה אחרי שקיבל כדור משמאל, אבל הבעיטה שלו מול השוער נעצרה בידיו.

דקה 61 - גול! עזריאל הכניס כדור לאביתר ברוכיאן, שהרים מצד שמאל היישר לראשו של טל משעלי, שסיים עם נגיחה מדויקת פנימה, 0:5 לבית"ר ירושלים.

דקה 63 - גול! בן לולו בעט מ-20 מטר, הכדור נהדף על ידי השוער והגיע לשי חדד, שעצר עם החזה והמשיך כדור פנימה, 0:6 לבית"ר ירושלים.

דקה 79 - גול! שי חדד הגביה כדור מצד שמאל אל ליאור ראובן שהפגיז מהאוויר לפינה הקרובה וקבע 0:7 לבית"ר ירושלים.

דקה 87 - גול! עוד הגבהה של שי חדד מצד שמאל מצאה את סטיבן כהן, שהמשיך כדור מצוין מהאוויר וקבע 0:8 לבית"ר ירושלים.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה (ליאור ראובן 73), משה מישאלוב (טל משעלי 46), תומר בן יוסף, אביתר ברוכיאן, כריסטיאן אלברז, שי חדד, עידן טל (שמואל קוזוקין 57), סטיבן כהן, חן עזריאל (צחי אליחן 62), עמית בן שושן (משה בן לולו 46).

הרכב מ.ס. אשדוד: דרגאן סטויקיץ', עבד פרוג'יה, לואי טהה, ישראל ראש (עידן מקדש 46), אורי מגבו, בן בוטבול, אביב ז'אנו (עוז עוזר 62), עדן בטיט, אמיר לביא (מור סיאני 53), איציק כהן (טומי רוסנו 76), נבו מזרחי (טימור אביטן 54).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הפועל אשקלון - הפועל באר שבע 0:3

הפועל באר שבע ידעה שרק הפסד של בית"ר ירושלים יכול היה לסדר לה את המקום ברבע גמר גביע הטוטו. כנראה ששחקניו של ניר קלינגר הבינו שהישועה לא תבוא ממש מטדי, ואשקלון, שעד הערב לא השיגה ניצחון אחד בלבד במפעל, הייתה משוחררת יותר ונתנה את ההצגה שלה. שתי הקבוצות סיימו את דרכן בגביע הטוטו, כאשר אשקלון סיימה שלישית בבית ובאר שבע סיימה אחרונה עם חמש נקודות בלבד.

כבר אחרי תשע דקות עלתה אשקלון על הלוח בעקבות טעות קשה בהגנה של באר שבע, שעזרה למיכאל קורטבה לכבוש את שער היתרון. עד המחצית הצליח שי פטלק המצוין לכבוש את השני ולשחרר את הניצרה, כשמי שהשלים את העבודה בקבוצה של גיא עזורי היה חנן פדידה, שנעץ את הכדור השלישי ברשת הבאר שבעית.

דקה 9 - גול! עודד גביש החזיר את הכדור לאורי מכלוף, אבל המסירה שלו הייתה חזקה מדי. מיכאל קורטבה עט על הכדור ודחק פנימה כדי לקבוע 0:1 להפועל אשקלון.

דקה 12 - ערן לוי ניסה את כוחו עם בעיטה מרחוק כשזיהה שאורי מכלוף לא ממוקם היטב בשער, אבל הניסיון שלו להקשית הוחמץ.

דקה 33 - זוראב מנטשאשווילי מצא את שי פטלק, שהחליט לבעוט מ-25 מטרים בעיטה חזקה, הכדור שינה את כיוונו ונכנס למרכז השער. 0:2 לאשקלון.

דקה 59 - אביתר אילוז יכול היה לבעוט עם מצב פנטסטי אבל העדיף להשאיר לברנרדו ואשקונסלוס, שבעט, אך הכדור נהדף על ידי ההגנה של אשקלון לקרן.

דקה 80 - גול! אשקלון מבטיחה את הניצחון כשחנן פדידה הבקיע וקבע 0:3 להפועל אשקלון.

הרכב הפועל אשקלון: צחי גיגי, שי פטלק (רביד גזל 46), יניב אלול, מור דהאן, מג'ד יונס, אור עלאווה (אמייה טגה 62), זוראב מנשטשאשווילי, עוסמן בשירו (אריק גאוו 62), ערן לוי (מחמוד עבאס 66), שניר גואטה (חנן פדידה 62), מיכאל קורטבה.

הרכב הפועל באר שבע: אורי מכלוף (דור דוידי 46); נדב קידר, ריאן אדלי, עודד גביש (צחי מכלוף 63), שי לוק, אביתר אילוז, ליאל זגורי (מור בן עמי 70), משה אסולין, ג'יימס ביסו, ברנרדו ואשקונסלוס (חגי יצחק 75), איברהים בסיט (סיראז' נאסר 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully