וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקוד מושחת: על העונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים"

2.11.2010 / 7:25

השינוי היחיד בעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" הוא שמפלס המיניות הבוטה רק עלה. ושלא ימכרו לפז חסדאי את גילי שם טוב ובת זוגה כסמל לקדמה – הוא בכלל בעניין של דליה מזור

קצת מפתיע שבתוכנית שמתהדרת בעדי הימלבלוי ואנה ארונוב בשמלות קצרצרות, האטרקציה הכי גדולה היא דווקא הריקוד של דליה מזור. מזור היא לא רק ההברקה הליהוקית של העונה השישית של "רוקדים עם כוכבים", שנפתחה אמש (שני) בערוץ 2, היא גם ההסבר הכי ברור לשאלה הכי גדולה שהתוכנית מעלה – ל?מה לעזאזל הסלבריטאים צריכים את זה. אומנם "מחוברים" הבהירה לאחרונה שהחשיפה והפרסום מקדשים את הכל, ולמען המטרה הנעלה הזאת גם שדרית ותיקה מוכנה ללבוש שמלה נוצצת ולהיאחז ברקדן צעיר, אבל אצל דליה מזור זה מעט מורכב יותר. הרגע שבו היא עלתה לרחבה, שהיה ללא ספק רגע טלוויזיוני מחשמל, העניק פרופורציות אחרות לכל הממלכתיות המעונבת של ערוץ 1, והראה שמתחת למעטה השמרני של מזור הסתתרה נשיות שהודחקה כל השנים, ועתה מבקשת להתפרץ. יישר כוח דליה, תמיד חשדנו שיש לך את זה.

הנוכחות של מזור נראתה מעט מוזרה על רקע האווירה המינית הבוטה של "רוקדים עם כוכבים", ומסתמן שהעונה התוכנית אפילו לא תנסה להסוות את כוונותיה האמיתיות. מה לא עושים שם כדי לעורר מינית את הצופים? ארונוב עדיין איתנו (ולעולם לא נשבע ממנה), הימלבלוי וטל ברקוביץ' הן תוספת חשובה, פמלה אנדרסון תספק הופעת אורח, וכמובן האטרקציה המרכזית תהיה גילי שם טוב, שתפזז עם בת זוג שופעת במיוחד (דורית מילמן). אם עד עכשיו חיכינו לאיזושהי התרחשות לוהטת בין ארונוב לבין כל מה שמוצב מולה, הרי שעכשיו הציפיות שלנו מרקיעות שחקים עם הפוטנציאל הלסבי המבטיח. כשהמגע הפיזי החושני הזה ייעשה בשמלות קטנות ובמחשופים גדולים, לא נתפלא אם תופיע שקופית האזהרה לילדים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הליהוק השנה נראה מבטיח במיוחד. נבחרת "רודקים עם כוכבים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פניו הצבת הזוג הנשי נראית כמו פרובוקציה זולה, אבל בימים די חשוכים למדינת ישראל זו גם היתה יכולה להיתפס כהחלטה אמיצה. אין צורך לפרט את צרות האופקים של הציבור הישראלי בנוגע להומואים ולסביות. שיבוצה של שם טוב יכול היה להוות סמל לפתיחות חברתית ובשורה מעודדת להתקדמות בנושא, אך מאחר שכל התוכנית הזו נוטפת מין ופתיינות, אפשר ממש לשמוע את דרך החשיבה של מפיקיה. ואם מישהו התקשה להבחין במסר הסמוי, באה השופטת חנה לסלאו ורק ליבתה את האש. מבחינתה כולם נוטפים סקס, כולם מיניים, מגרים ומושכים, וכשהיא הביטה במשתתפים קשה היה להחליט אם היא רוצה לרקוד איתם או לטרוף אותם. חבל שבסיום התוכנית אין מישהו שמעניק ציון גם לשופטים.

בסופו של דבר "רוקדים עם כוכבים" ממשיכה לספק בידור נמוך ושמאלצי, אך עדיין מהנה. הליהוק תמיד היה האלמנט המרכזי בתוכנית, ויש להודות שהשנה בחירת המשתתפים נראית מבטיחה במיוחד. תמיד נחמד לגלות שבחורה יפהפייה, כזו שהחיים חייכו אליה מהיום שנולדה, היא למעשה רקדנית די עקומה. תמיד נחמד לגלות שמתחת לכל ערס מודרני מסתתר ערס גדול אפילו יותר, שמנסה להוכיח את גבריותו בדרכים מוזרות.

מה שבטוח זה שהנוכחות של הגברים בתוכנית תמשיך להיות חידה. לא ברור איזו תועלת יכולה לצאת להם מההשתתפות: אם הם ירקדו רע – הם יביכו את עצמם ואת קרוביהם; אם הם ירקדו יפה, זו תהיה פאדיחה גדולה אפילו יותר. מה האטרקציה גדולה בגבר שמתמסר לריקוד, עוטה על עצמו חולצה נוצצת צמודה ומתנועע בחושניות לצלילי הצ'ה צ'ה? יכול להיות ש"רוקדים עם כוכבים" הטיפה לסובלנות מינית הרבה לפני גילי שם טוב?

"רוקדים עם כוכבים", ימי שני ושלישי, 21:00, ערוץ 2, רשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully