וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה נוסבאום הותקף על ידי מיידי אבנים בסילוואן

אמילי גרינצווייג

10.10.2010 / 19:43

נוסבאום וצוותו נסעו לכפר על מנת להכין כתבה במקום בו על פי החשד דרס מנכ"ל עמותת אלע"ד, דוד בארי, שני ילדים. איש לא נפגע

כתב המשטרה של חדשות 2 משה נוסבאום וצוות הצילום של חברת החדשות הותקפו היום על ידי מיידי אבנים בכפר סילוואן שליד ירושלים, איש לא נפגע. נוסבאום וצוותו נסעו להכין כתבה באיזור בו על פי החשד דרס מנכ"ל עמותת אלע"ד, דוד בארי, שני ילדים שיידו לעברו אבנים.

נוסבאום סיפר לפני שעה קלה לוואלה! ברנז'ה את אשר ארע: "נסענו לעשות כתבה באיזור בו אירעה הדריסה ביום שישי. התברר לנו כי זמן קצר לאחר הדריסה עברה ישראלית נוספת עם בתה באיזור וגם היא נרגמה באבנים. לאחר שראיינו אותה חזרנו למכוניות. כשהתחלתי לנסוע חטפתי אבן, אך לא קרה דבר. תוך פחות מדקה קיבלתי טלפון מאותה אישה שביקשה שאחלצה כיוון שהיא מותקפת וחוששת לחייה, שניות לאחר מכן התקשר הצוות ואמר כי תוקפים אותו ואותה באבנים. בזמן שנסעתי למקום הזעקתי את המשטרה. תוך כדי כך הצליחה האישה, תוך שהיא איתי על קו הטלפון ולמרות שמכוניתה נתקעה, להתקדם ולברוח. בסופו של דבר פגשתי אותה ליד שער יפו, עם מכונית מנופצת וכאשר היא פצועה קל. את החלקים שצולמו מן האירוע ניתן יהיה לראות הערב במהדורת החדשות"

שמוליק בן רבי, דובר משטרת מחוז ירושלים מסר בתגובה: "מיד אחרי קבלת ההודעה מהכתב נפתחו סריקות במקום. במקביל, נפתחה חקירה במשרד המיעוטים של הימ"ר על מנת לאתר את המיידים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully