וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב יפת הודח מהגשת הג'אם של 88FM

אייל דץ

5.9.2010 / 11:43

לוואלה! תרבות נודע כי לאחר שהשדרן סירב לבקשתו של מנהל התחנה יובל גנור לארח את המוזיקאי אורן ברזילי, הוחלט להדיחו מהמשבצת היוקרתית. יפת: "אפעל באמצעים משפטיים"

השדרן יואב יפת הודח מהגשת התוכנית "ג'אם ישראלי" המשודרת ב-88FM, הנחשבת לרצועה היוקרתית ביותר של התחנה, בה מתארח בכל שבוע אמן ישראלי אחר לג'אם בשידור חי. לוואלה! תרבות נודע כי יובל גנור, מנהל התחנה, ביקש מיפת לשבץ באחת התוכניות את המוזיקאי אורן ברזילי. יפת סירב, בין השניים פרץ עימות קולני שבעקבותיו החליט גנור להדיח את השדרן מהגשת התוכנית. יפת צפוי להמשיך להגיש את תוכניתו "ביטניק" המשודרת ביום ראשון.

בשיחה עם וואלה! תרבות, אישר יפת את הפרטים והוסיף כי בכוונתו לפעול באמצעים משפטיים נגד ההחלטה. גנור אמר בתגובה לאירוע כי "מדובר בחילוקי דעות מקובלים בין עורך למנהל התחנה". עוד סיפר גנור כי הוא החליט להעביר את יפת למשבצת שידור ביום שישי. גורמים בתחנה סיפרו לוואלה! תרבות, כי זאת לא הפעם הראשונה שיפת מסרב לבצע הוראות. כשלדבריהם לעיתים אף סירובו מלווה בהתפרצויות זעם.

השעייתו של יפת מצטרפת לתקרית משמעתית אחרת שהתרחשה בתחנה לפני כשלושה חודשים. אז, הושעה שדרן התחנה בן רד המגיש את התוכנית "נותן ברוק" למשך שבוע, בעקבות ביקורת שהשמיע במהלך תוכניתו על פרסומת לבנק דיסקונט שהושמעה בתוכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully