וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנגלוב חתם לעונה במכבי ת"א

החלוץ הבולגרי שהושאל מדורטמונד עבר בדיקות רפואיות, והכריז עם נחיתתו בארץ: "להגיע מגרמניה זו לא ירידה ברמה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב סיכמה היום (שבת) עם בורוסיה דורטמונד על השאלתו של החלוץ דימיטאר רנגלוב לעונה אחת. הבולגרי בן ה-27, שעל צירופו הוחלט בעקבות פציעתו של ברק יצחקי, ישתכר כ-350 אלף יורו, ואופציית הרכישה העתידית שלו מהקבוצה הגרמנית עומדת על 700 אלף יורו, נחת כבר אחר הצהרים בישראל והערב עבר את הבדיקות הרפואיות. כבר מחר בשעה שש בבוקר יטוס השחקן בחזרה לבולבגריה, לקראת משחקה של נבחרתו מול מונטנגרו.

"אני לא יודע כל כך הרבה על הקבוצה הזאת", אמר רנגלוב לאחר נחיתתו. "אבל אני יודע שהגעתי לאחד המועדונים הגדולים בישראל. שוחחתי גם עם סאבו פאביצ'ביץ', ששיחק איתי בקוטבוס, ושמעתי הרבה דברים טובים על הקבוצה. אני יודע שיש הרבה שחקנים טובים בקבוצה, והשקיעו שם כספים רבים לקראת העונה הזאת".

"אני לא חושב שלהגיע מגרמניה לכאן זו ירידה ברמה עבורי", המשיך החלוץ הבולגרי. "מכבי תל אביב זה מועדון מצוין ברמה גבוהה ואני מניח שנוכל להעפיל בסוף העונה שוב למשחקי הליגה האירופית או למוקדמות ליגת האלופות".

הבעלים מיטש גולדהאר אמר לאתר הרשמי של המועדון אחרי הסיכום: "מועדון מכבי ת"א מברך את דימיטאר רנגלוב בברכת ברוך הבא. אנו בטוחים שיכולותיו וניסיונו של דימיטר יתרמו רבות להצלחת הקבוצה והמועדון. במקביל, אנו מאחלים לברק יצחקי החלמה וחזרה מהירה למגרשים".

גל אלברמן, שנחת אתמול בארץ, יחתום רשמית על חוזהו בתחילת השבוע. סאבו פאביצ'ביץ' שיחק אתמול 90 דקות בניצחון של נבחרת מונטנגרו 0:1 על ווילס. האריס מדוניאנין רשם 17 דקות כמחליף בניצחון של בוסניה 0:3 בלוקסמבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully