וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עוד צרידות של בוקר או גרון ניחר - מייסי גריי בישראל

22.8.2000 / 15:37

התקליט השני "on how life is" זיכה אותה במועמדות לגראמי; אלינו היא מגיעה עם להקה בת שבעה נגנים ושתי זמרות ליווי; הערב בקיסריה מחר בסינרמה

מאת הלית לוי

מייסי גריי, זמרת שחורה מאוהיו, שלא דיברה במשך שנים ספורות בילדותה בשל קולה המוזר, תעלה היום להופעה ראשונה, אחת מתוך שתיים בישראל. גריי כבר מזמן לא שותקת, (הללויה), למעשה היא לא מפסיקה לשיר. היא מגיעה לישראל היישר ממסע ההופעות של קרלוס סנטנה, בו היא משתתפת. הזדמנות מבורכת לתיאום בינלאומי, לא עוד הופעות של כוכבים בשלהי קריירה, רגע אחרי השיא, אלא הופעה טרייה ומתוזמנת.

גריי החלה לצבור תאוצה לפני כשנה, עם צאת התקליט השני 'on how life is', שמכר מיליונים, וזיכה אותה במועמדות לגראמי היוקרתי. הקול שלה- ייחודי ובולט, הציב אותה עד מהרה בנישת זמרות הרוק השחורות והייחודיות. במועדון הזה, חברות אגדות אחרות כמו נינה סימון, טינה טרנר ובילי הולדיי. היא עצמה העידה לא פעם כי גדלה על אגדות כמו ג'יימס בראון, סטיבי וונדר מרווין ג'י וארתה פרנקלין.

רק שנשלחה ללמוד בפנימיה, יחד עם 'לבנים' התוודעה לעולם הרוק והיפ הופ. את אוהיו היא נטשה מיד לאחר התיכון, ונסעה ללמוד קולנוע בלוס אנג'לס.

כרגיל, בחומרים שבונים מהם אגדות, היא הגיעה במקרה למוזיקה, כאשר כתבה שיר לזמרת שהבריזה, וגריי התבקשה למלא את מקומה. משם הדרך ללהקות הג'ז הקטנות של לוס אנגלס ואחר כך למועדוני הג'ז המובילים הייתה ברורה.

להופעה בקיסריה היא מגיעה עם להקת ליווי של שבעה נגנים ושתי זמרות ליווי. מחר היא תופיע באולם הסינרמה תל אביב.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully