וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב הערוץ הקהילתי לשנה הקרובה 3 מליון שקל

אמילי גרינצווייג

16.8.2010 / 18:28

מעל הערוץ ריחף איום סגירה משום שתקציבו עשוי היה להיות מקוצץ בשליש. ח"כ אורית נוקד: "קהילה תוססת ופעילה היא תנאי קיומי לאיכות חיים אמיתית"

סוכם תקציב הערוץ הקהילתי עד לסוף שנת 2011. בישיבה שהתקיימה ביוזמת סגנית שר התמ"ת אורית נוקד (עבודה), בה נכחו סגן שר האוצר יצחק כהן (ש"ס), יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולווין ניצן חן, סגן הממונה על התקציבים באוצר ערן פולק ויו"ר האגודה הישראלית לתקשורת קהילתית יוחאי רוטנברג, סוכם כי לרשות הערוץ הקהילתי יעמוד תקציב של שלושה מיליון שקלים לשנה הקרובה. עוד סוכם, כי באחריות יו"ר מועצת הכבלים והלווין לכנס את כל גורמי השידור הציבורי במטרה לגבש, עד סוף שנת 2011, מתווה תקציבי שיעגן את מעמד ותקצוב פעילות השידור הקהילתי באופן קבוע.

הערוץ, המשודר באפיק 98 ב-HOT וב-yes, הוא ערוץ המורכב מתוכן צופים. בערוץ משדרות כ-150 קבוצות אזרחים מכל הארץ, ומכלל קבוצות האוכלוסיה, ביניהן בני נוער, קשישים ובעלי מוגבלויות.

פעילות האגודה הישראלית לתקשורת קהילתית תוקצבה בעבר בכמליון שקלים לשנה, אך על רקע יוזמת החקיקה של סגנית השר בכנסת הקודמת הוגדלה פעילות הערוץ לשלושה מליון שקלים לשנה למשך שלוש שנים, עד שנת 2010. עם תום התקופה עלה חשש כי הערוץ יסגר ומנהליו פנו לח"כ אורית נוקד, על מנת שתיפגש בנושא עם ראשי האוצר כדי להגיע להבנות על המשך תקצוב הערוץ.

ח"כ נוקד מסרה: "קהילה תוססת ופעילה היא תנאי קיומי לאיכות חיים אמיתית. אני שמחה שנציגי האוצר הבינו את החשיבות הרבה בהפעלת ובשידורי הערוץ, אשר משדר תכנים חינוכיים וחברתיים, שהערוצים הארציים והמסחריים אינם משדרים. לפעילות הערוץ ערך מוסף רב הנובע מהשתתפותם של אוכלוסיות רחבות, עליהם נמנים קשישים ובני נוער רבים, העוסקים בהתנדבות ביצירת מגוון תוכניות טלוויזיה המשמשות במה בכל רחבי הארץ לרבות הפריפריה וההתיישבות, לנעשה בקהילה וליצירת חברה המקיימת ערבות הדדית וקשרים פוריים".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully