וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טפו, טפו: מתחתנים ביום שישי ה-13

זוג בריטי בחר מכל ימות השנה דווקא את יום שישי ה-13 כתאריך חתונתו. הכלה, שנולדה בתאריך הזה, אומרת כי "13 תמיד היה מספר המזל שלי"

בלי עין הרע: זוג בריטי צעיר בחר להתגרות בגורל ולהיכנס בברית הנישואין דווקא היום, יום שישי ה-13. הכלה לעתיד, רושל רייפלד, בת 32, אומרת כי בחרה בכוונה בתאריך הזה, משום שהוא תמיד התלווה בחוויות משמחות מבחינתה.

לדברי רייפילד, "13 תמיד היה מספר המזל שלנו, פשוט אחד מהימים האלה". ואכן, שמחות קשורות בתאריך הזה מבחינתה: ביום שישי, 13 באוקטובר 1978, באה רייפילד לעולם, ושנתיים מאוחר יותר נולד לה אחיה הקטן, באותו תאריך ממש. רייפילד הכירה את בן זוגה ב-13 דצמבר 2003, ובנם גבריאל הוטבל ב-13 בספטמבר 2009.

"כמה אנשים הרימו גבה כששמעו על התאריך. היו שחשבו שזו בדיחה, או שקבענו את התאריך הזה בטעות. אבל אנחנו רוצים להפוך את הנוהג – דברים טובים יכולים לקרות ביום שישי ה-13".

לפי האמונה הנוצרית, יום שישי ה-13 הוא היום בו נצלב ישו ועל כן הוא הפך ליום של מזל רע. יהודה איש קריות, שהסגיר את ישו, היה השליח ה-13, וזה גם מספר האנשים שנכחו בסעודה האחרונה. יום שישי ה-13 יכול לחול בין פעם אחת לשלוש פעמים בשנה, אך השנה יש רק יום אחד כזה. מזל-טוב!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully