וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולוורדה: "נחזיר את אולימפיאקוס למקומה הראוי"

הספרדי, שהוליך את הקבוצה לדאבל ב-2009, שב אליה וחתם לעונה אחת, לאחר פיטורי לינן בעקבות ההדחה ע"י מכבי ת"א

מה שהיה ידוע וצפוי ביום שישי, אחרי ההפסד למכבי תל אביב (1:0) וההדחה בסיבוב השלישי של הליגה האירופית, הפך לעובדה מוגמרת היום (שני) כאשר ארנסטו ולוורדה שב לקדנציה שנייה באולימפיאקוס. המאמן הספרדי, שהוביל את האדומים מפיראוס לדאבל אטרקטיבי בעונת 2008/9, חתם לעונה אחת לאחר שאוואלד לינן הגרמני פוטר בעקבות ההפסד למכבי ואחרי ארבעה משחקים בלבד. זה 19 שנים שאולימפיאקוס מודחת בכזה שלב מוקדם באירופה.

המועדון לא הוציא עדיין הודעה, אבל הוא אישר את הדברים והמאמן יוצג ביום שלישי בצורה רשמית. ולוורדה החל את העונה שעברה בוויאריאל, כשהחליף בתפקיד את מנואל פלגריני (שעבר לריאל מדריד) אבל נחל עמה אכזבה ופוטר לאחר מספר מחזורים.

"אנחנו מקווים להחזיר את אולימפיאקוס למקום בו היא ראויה להיות וכמו שהיא הייתה לפני מספר עונות", אמר ולוורדה אחרי שהעסקה נסגרה. "הקבוצה לא נמצאת בכושר טוב כרגע", הוסיף ואלוורדה. "מעל הכול, הקבוצה צריכה להאמין בעצמה. יש שחקנים איכותיים בסגל כמו אלברט ריירה ואריאל איבגסה (הספרדיים). צריך סבלנות, ואנחנו צריכים לצבור ביטחון כעת".

ולוורדה, שהוביל כאמור את הקבוצה לדאבל, לא נשאר בה לאחר מכו עקב חילוקי דעות עם הבעלים הקודם של המועדון סוקרטיס קוקאליס, שפיטר אותו ומינה את לינן, זאת לאחר שבעונה שעברה החליפה הקבוצה שלושה מאמנים ובסופו של דבר איבדה את הדאבל ליריבה השנואה שלה, פנאתינייקוס. ימים ספורים לאחר מינויו של לינן התחלפו הבעלים, כאשר ונגליס מרינאקיס החליף את קוקאליס, מה שהביא בין היתר שוב לחילופי המאמנים. ולחשוב שאת כל הבלגאן יצרה מכבי תל אביב, שהדיחה את האימפריה האדומה מיוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully