וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלחמה לחנינת שחר מזרחי עוברת ליו טיוב

גלעד גרוסמן

26.7.2010 / 14:12

תנועת "ישראל שלי" המגדירה עצמה כמשתייכת לימין, הפיצה סרטון התומך בחנינה לרס"ר שחר מזרחי, שהורשע שירה למוות בגנב רכב. בסרטון נראה גנב רכב המודה לביהמ"ש על החלטתו

יח"צ - חד פעמי

(תנועת "ישראל שלי")

הסערה הציבורית סביב החמרת עונשו של השוטר שחר מזרחי, שהורשע בהריגת גנב רכב ונידון בבית המשפט העליון ל-30 חודשי מאסר, מגיעה גם לאתר "יו-טיוב". תנועת "ישראל שלי", שמגדירה עצמה בתור "תנועה ציונית פטריוטית" השייכת לימין ופועלת, כך על פי האתר שלה, "להפצת תכנים בעלי אופי ציוני לאומי וחומרי הסברה-פרו ישראלית, לתגובות בזמן אמת להתבטאויות מכעיסות נגד מדינת ישראל ונגד חלקים בחברה הישראלית", הפיצה ברשת סרטון שבו מסביר "דובר ארגון הגג של גנבי הרכב בישראל" לשוטרים מדוע כדאי להם לעבור צד.

מדובר בסרטון המציג את הדובר באופן סטריאוטיפי כגנב רכב ערבי, שנואם על רקע משחטת הרכב "חאלד ובניו וגם הבן דוד שלנו מוסטפא". בנוסף, הוא לועג גם לנשיאת בית המשפט העליון דורית ביניש, המוצגת כעוזרת הדובר, שבין השאר נשלחת להכין לו תה, וגם לארגוני שמאל דוגמת בצלם, שמוצגים כתומכים עיוורים בערבים. בסרטון מוחה הדובר על כך שהשוטר מזרחי הפריע בכוונה לגנב בעת "מילוי תפקידו". הוא קורא לשוטרים לעבור לצדם של הפורצים כדי לשפר את תנאיהם ולהנות מהגנת בית המשפט והשמאל.

בשבוע שעבר הפגינו פעילי התנועה מול בית המשפט בעליון כשהם מחופשים לפורצים והביעו "תמיכה" בנשיאה ביניש. המפגינים, שלבשו כובעי גרב, החזיקו בידיהם זרי פרחים המיועדים לביניש ושלטים בהם נכתב: "תודה לביניש. ועד הפורצים בישראל".

"להסיר את העוול הנורא"

הסרטון נועד לקדם איסוף חתימות ל"עצומת החנינה" עבור מזרחי, במכתב שישלח לנשיא המדינה, שמעון פרס, לאחר איסוף עשרות אלפי חתימות. במכתב כותבים חברי התנועה כי החתומים רואים בהחלטת בית המשפט להחמיר בעונשו של מזרחי "פגיעה קשה בזכויות האזרח שלנו - בזכות לביטחון, להגנה על החיים, ולשמירה על הרכוש. החלטה זו משדרת מסר של כניעה ורפיסות לפושעים ולגנבים, מעניקה להם רוח גבית בפעילותם הפלילית, ופוגעת פגיעה אנושה ברוח השוטרים העומדים יום יום כחיץ בינינו לבין מבקשי רעתנו, הניצבים על משמרתם בלחימה בפשע".

עוד נכתב, כי "השוטר רס"ר שחר מזרחי ראוי לפרס ולא חלילה לשנים בכלא כאחרון הפושעים. אנו קוראים לך, נשיא המדינה, לעשות צדק, לתקן את העיוות הנורא שנעשה, להסיר את החרפה העוול והאיוולת שבהחלטה זו ולהעניק חנינה מיידית לאלתר לשוטר שחר מזרחי".

איילת שקד, מראשי "ישראל שלי" אמרה כי "בשבוע שעבר נרשם פרק מביש בדברי הימים של בית המשפט העליון. חבר השופטים החמיר את עונשו של השוטר רס"ר שחר מזרחי ושלח אותו לכלא לשנתיים וחצי לאחר שהגן עלינו מפני פושעים. אנו קוראים לנשיא המדינה שמעון פרס לתקן את העוול הנורא, ולחון את השוטר לאלתר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully