וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיילים הרוקדים ננזפו, אך לא ייענשו

יהושע בריינר

8.7.2010 / 0:03

מפקד חטיבת הנח"ל זימן לבירור את יוזמי הסרטון מעורר המחלוקת בו נראים חיילים רוקדים בסמטאות חברון. החיילים ננזפו, אך לא נענשו. דובר צה"ל: "נמנע הישנות המקרה"

תאגיד כאן

הסרטון ועונשו: שני מפקדי כיתה מגדוד 50 של חטיבת הנח"ל הודו כי הם האחראים על הסרטון שהופץ לפני יומיים באינטרנט, בו נראים שישה חיילים רוקדים בסמטה בחברון לצלילי השיר "Tick-Tock" של הזמרת קאשה. בעקבות פרסום הסרטון החל מפקד חטיבת הנח"ל, אלוף משנה אמיר אובלעפיה בבירור הנושא. מהבירור עלה, כי את הסרט יזמו שני מפקדי כיתות לכבוד שחרורם הקרב של מחזור אוגוסט 2007, בעוד כשבוע. שני המארגנים נטלו אחריות על עצמם, ובמהלך השיחה עם מפקד השיחה הם ננזפו על הכנת הסרט.

בעקבות המקרה הוחלט בצה"ל כי בקרוב יופץ סרטון אחר, הפעם מטעם צה"ל, על חומרת הכנת סרטים דומים והעלאתם לרשת האינטרנט. מדובר צה"ל נמסר בתגובה, כי "שני מפקדי כיתות שהיו מעורבים בהכנת הסרטון זומנו לשיחת בירור אצל מפקד החטיבה, אמיר אבולעפיה. המפקדים קיבלו על עצמם את האחריות למעשה והודגש בפניהם חומרתו והשלכותיו, בהיבטים השונים. בשיתוף עם יחידת ההסברה של זרוע היבשה והמפקדים, יופץ סרטון הסברה בתוך צה"ל על מנת למנוע הישנות מקרים נוספים".

הסרטון המדובר החזיק מעמד ברשת במשך יומיים וזכה למאות צפיות. אולם לאחר שהתגלה על ידי התקשורת, ולאחר שזו פנתה לדובר צה"ל לקבל את תגובתו, הוסר הסרטון בתוך פחות משעה מהאתר, על ידי מי שהעלה אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully