וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס בוש למיאמי, דוראנט ממשיך באוקלהומה סיטי

סנטר הראפטורס הודיע כי יצטרף לוויד בהיט: "רצינו לשחק ביחד ויש לנו הזדמנות זהב". דוראנט יחתום לחמש שנים בת'אנדר

יממה לאחר ההעברה הראשונה הגדולה בליגה הטובה בעולם של אמארה סטודמאייר לניו יורק ניקס, עוד עסקה גדולה נסגרה היום (רביעי) כשסנטר טורונטו ראפטורס כריס בוש הודיע כי יצטרף לעיר השמש הדרומית, מיאמי. בכך יחבור בוש לדווין וויד. "אני מצטרף לוויד במיאמי", הודיע בוש, "אני חושב ששנינו במצב טוב. רצינו לשחק ביחד ויש לנו הזדמנות זהב לעשות את זה. מיאמי הייתה הבחירה הכי טובה בשבילי".

גם דווין וויד נשמע נרגש להישאר במיאמי. "אני חוזר למיאמי, אני חוזר למדינת וויד". וויד הביע את דעתו לגבי השאלה הגדולה של הקיץ, האם יצטרף גם לברון ג'יימס למיאמי. "קודם כל, זה לא סוד שכולנו חברים מאוד טובים. כולנו נצטרך לקבל החלטה בסוף היום וכמובן שנאהב מאוד אם לברון יצטרף אלינו במיאמי. נכון לעכשיו, אני אחד האנשים הכי ברי מזל ב-NBA ובכל העולם. הכל הולך לעבוד לנו".

כזכור, בבוקר יום שישי (4:00 שעון ישראל) יודיע לברון ג'יימס על החלטתו לאן מועדות פניו. אם לברון יבחר להגיע גם הוא להיט, הרי שהיא בדרך לבניית קבוצה מפלצתית וכנראה אף תחילת של שושלת מופלאה, אולם גם בלעדי לברון, ההיט, עם וויד ובוש "בלבד", יוכלו להטיל אימה על הליגה.

כזכור, רק אמש נראה כי בוש נמצא דווקא בדרך לקליבלנד, כאשר הראפטורס הודיעו לקאבס שבכוונתם להחתים את השחקן ולהעבירו אליהם. אלא שבוש עצמו לא התלהב מהרעיון לעבור לקאבלירס, למרות שהוא כן מעוניין לשחק עם לברון, אבל בקבוצה אחרת, מיאמי אולי.

דוראנט יחתום על חוזה לחמש שנים באוקלהומה סיטי

שוק ההעברות מסעיר את ה-NBA, אבל אצל קווין דוראנט הדברים פשוטים יותר. הפורוורד הנפלא של אולקהומה סיטי הודיע היום (רביעי) שהוא הסכים להאריך את חוזהו בת'אנדר בחמש שנים. ביום חמישי צפוי דוראנט לחתום על החוזה.

דוראנט הודיע לאוהדי הת'נאדר דרך הטוויטר שלו, שנכונה להם דרך משותפת ארוכה. "חמש שנים נוספות בת'אנדר, אלוהים אדירים, אני והשמחפה שלי עברנו דרך ארוכה, זאת ברכה", כתב דוראנטולה, והוסיף כי, "זאת הפעם הראשונה שבכיתי מזה הרבה זמן. נוח בשלום על משכבך צ'אקי, אנחנו עושים את מה שחלמנו עליו". "צ'אקי" הוא מאמנו לשעבר של דוראנט צ'רלס קרייג, שנורה למוות במרילנד בשנת 2005.

בארצות הברית מדווחים כי דוראנט צפוי להשתכר 85 מיליון דולר בחמש שנים, והפורוורד עצמו כבר הבעי את רצונו להישאר בקבוצה - אחת הקטנות ב-NBA מבחינת גודל שוק. "אני מאוד נהנה לשחק עבור ת'אנדר ועבור העיר", אמר דוראנט, בחירה מספר 2 בדראפט 2007, שזכה בתואר רוקי העונה. העונה הוליך דוראנט את אוקלהומה סיטי למאזן 32:50, שיפור של 27 ניצחונות מהעונה הקודמת, ורשם עימה הופעת ראשונה בפלייאוף, הופעה שנגמרה אחרי שישה משחקים נגד האלופה לוס אנג'לס לייקרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully