וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נושאים חמים

מבזקים

מפקד חיל האוויר האלוף תומר בר, מטוס חייל האויר , חטיפת חיילים מתוך טנק. ראובן קסטרו, עבד א-רחים חטיב ,חיים גולדברג פלאש 90, עיבוד תמונה

ראש קטן ותפיסה מנותקת: "חיל האוויר הגדול לא היה שם ב-7 באוקטובר"

מחבלי חמאס חדרו באין מפריע עם מצנחי רחיפה ("בקאי") וביצעו את הטבח הנורא. מסוקי הקרב הגיעו לגבול עזה אחרי 45 דקות וזה היה מאוחר מדי. כתב וואלה! משרטט את התנהלות חיל האוויר בשעות הראשונות ב-7 באוקטובר, המודיעין שלא הגיע ואחריות האלוף תומר בר: "כישלון חרוץ"

עודכן: 07:22 29/03/2024
אמיר בוחבוט

מבזקי חדשות

דווח לנו

צבא וביטחון

נערכים למלחמה כוללת: צה"ל ערך היום תרגיל פתע ענק בפיקוד צפון

עודכן: 19:39 28/03/2024
אמיר בוחבוט
עוד בצבא וביטחון

וואלה!

נושאי צבא וביטחון, פרשיות על סדר היום, חדשות ודיווחים מהנעשה במסדרונות הממשלה, איכות הסביבה, תחזית מזג האוויר, משברים כלכליים, מדיניים ואקולוגיים, בחירות במדינות העולם ועוד. וואלה!, אתר החדשות הגדול במדינה, מגיש לכם את כל העדכונים השוטפים בישראל ובעולם. עם כתבים הפרושים בכל רחבי הארץ, באירופה ובארצות הברית, עם חדשות וצילומים חיים היישר מזירות האירועים ועם התראות מידיות היישר לטלפון הנייד, וואלה! מנגישה לכם את המידע הדרוש. אולפן וואלה! מלווה כל אירוע חשוב ומספק כיסוי מידי לאירועים הדרמטיים, המתוכננים והפתאומיים כאחד, אותם מלווה מגוון רחב של פרשנים ומומחים. עדכונים שוטפים באתר, בפייסבוק, בטוויטר ובאפליקציית וואלה! באייפון ובאנדרואיד.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully