וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא עזורי חתם לשנתיים בהפועל אשקלון

דור בלך

14.6.2010 / 18:39

מאמן הפועל באר שבע מאשתקד יחל באימונים בעוד כשבועיים, כשמטרת הקבוצה להתחזק ברכש ולהתברג בפלייאוף האמצעי

לאחר שבועות בהם פנו לאינספור מאמנים, ולאחר שהמשא ומתן כבר נראה אבוד, חתם הערב (שני) גיא עזורי לשנתיים בהפועל אשקלון ויתחיל לעבוד מיידית על חיזוק הקבוצה. האימונים ייפתחו בעוד כשבועיים, כשהמטרה היא להתחזק בחמישה שחקנים איכותיים לפחות עד אז.

עזורי, שהיה רחוק מאוד מאשקלון לאחר שהקבוצה הציעה לו כמחצית מהסכום שדרש לעונה, זכה ביממה האחרונה לשיחת טלפון מהבעלים פרוספר אזגי עם הצעה לנסות להגיע לעמק השווה, כשלבסוף הערב הגיעו השניים להסכמה וחתמו על חוזה לשנתיים. המטרה בעונה הקרובה היא להישאר בליגה ולנסות להתברג לפלייאוף האמצעי, ובעונה הבאה כבר להפוך לקבוצת מרכז טבלה לכל הפחות.

עזורי, הנחשב למאמן מוערך מאוד, החל את דרכו כשחקן בליגת המכללות האמריקאית, אז צד את עיני הסקאוטים של הפוטבול האמריקאי דווקא, והחליף ענף, עד שנפצע והפך למאמן כושר. לאחר מספר שנים בקבוצות ליגת על שונות, החליט לעבור לאימון כדורגל והפך לעוזרו של אלי אוחנה בבית"ר ירושלים.

כשהגיע ארקדי גאידמק הופנה עזורי לאימון מחלקת הנוער, שתחתיו הפכה לטובה במדינה, וזכה עם קבוצת הנוער בדאבל. לאחר מכן אימן במכבי פ"ת והפועל באר שבע, וכעת כאמור יגיע לעולה החדשה מהדרום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully