וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 שוטרי מג"ב נפצעו בניסיון פיגוע דריסה בי-ם

איילה חננאל וניר יהב

11.6.2010 / 14:45

בניסיון פיגוע דריסה במזרח ירושלים ניסה על פי החשד פלסטיני לדרוס ברכבו שני שוטרי מג"ב. השוטרים נפצעו קל ומקורות פלסטיניים דיווחו כי הנהג חוסל על ידי הכוח. עוד דווח כי במקום פרצו מהומות בהן נפצעו ארבעה פלסטינים מאש צה"ל

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: דורון שטיין)

שני שוטרי מג"ב נפצעו היום (שישי) באורח קל, בניסיון פיגוע דריסה בוואדי ג'וז במזרח ירושלים. על פי החשד, השוטרים נדרסו על ידי נהג ערבי באזור המוסכים בעיר, שנסע עם רכבו לעבר כוח של חיילי מג"ב. לאחר הפגיעה ניסה הנהג להימלט מן המקום, אך נורה על ידי כוח מג"ב. מקורות פלסטיניים דיווחו כי הנהג קיבל טיפול רפואי במקום ומת לאחר מספר דקות. המקורות מסרו כי הנהג ההרוג הוא זיאד אל-ג'ולאני, צעיר בשנות העשרים לחייו.

לדברי המשטרה, הנהג נסע בטנדר מסוג טויוטה, והמשיך בנסיעתו לאחר הפגיעה בשוטרים. לאחר מספר רגעים יצא הנהג מהרכב וניסה להימלט באופן רגלי. שוטרי מג"ב שהיו במקום הורו לו לעצור אך הוא לא עשה כן, והם פתחו באש לעברו.

מקורות פלסטיניים דיווחו כי בתקרית נפצעו עוד ארבעה בני אדם. לדבריהם, לאחר הירי פרצו עימותים במקום. על פי הדיווח, חיילי צה"ל ירו לעבר הפלסטינים שהתפרעו ופצעו ארבעה מהם. הארבעה הועברו לבית החולם "מקאסד" במזרח ירושלים להמשך טיפול. בנוסף סגרה משטרת ישראל את האזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully