וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקרדו פרננדש חתם בהפועל באר שבע

4.6.2010 / 17:09

הקשר בן ה-32 שיחק בעונה שעברה בלימסול ובעבר בפורטו. קלינגר: "מדובר באחד השחקנים הטובים שהגיעו לישראל"

הפועל באר שבע הודיעה היום (שישי) כי החליטה להחתים את קשר אא"ל לימאסול, ריקרדו פרננדש (32). מדובר בקשר פורטוגלי ששיחק בעבר בפורטו, בתקופתו של ז'וזה מוריניו במועדון. מאמן הפועל באר שבע, ניר קלינגר, מסר בהודעה הרשמית: "מדובר באחד השחקנים הטובים שהגיעו לישראל. אני מקווה מאוד שהקהל שלנו יהנה ממנו". המנכ"ל ארז בדש הוסיף: "מדובר בשחקן מהשורה הראשונה שיתרום רבות להפועל באר שבע".

פרננדש (1.74 מ'), נחשב בתחילת העשור הקודם לאחד הצעירים המוכשרים בפורטוגל, כשנרכש על ידי ספורטינג ליסבון. ב-2004 עבר הקשר הצעיר לפורטו, בשורותיה שיחק 13 משחקים בעונת 2003/2004, אז זכה המועדון בליגת האלופות. לאחר מכן נדד השחקן בפורטוגל, לפני שהעדיף חוזה שמן באפועל ניקוסיה שבקפריסין. ב-2009, אחרי ביקור קצר באוקראינה, שב פרננדש לאי השכן, הפעם בשורות אנורתוזיס פמגוסטה. בעונה שעברה, כאמור, שיחק בלימסול, בשורותיה הבקיע שני שערים ב-11 משחקים.

הפועל באר שבע פנתה לנציגיו של דודו ביטון על מנת לברר את מעמדו בעונה הבאה. העניין הובא לידיעת הבעלים של קבוצת האם בית"ר טוברוק, אריק איזיקוביץ', שהבהיר כי יהיה מוכן רק למכור אותו, ובבאר שבע שוקלים ברצינות לרכוש את החלוץ בעונה הבאה. בביטון מעוניינות גם הפועל פתח תקוה, הפועל תל אביב, בית"ר ירושלים ובני סכנין, אך לאשר אלון מהפועל רעננה זכות ראשונים לרכוש את כרטיסו תמורת 1.2 מליון שקל. גם אם יירכש על ידי רעננה, ביטון ישחק בקבוצה אחרת משום שהוא לא מוכן לשחק בליגה השניה. ברק בדש מועמד לחזור אם מ.ס אשדוד תסכים לשחררו. גם חנן פדידה עשוי להמשיך.

הקשר זוהר חוגג ביקש הבוקר (שישי) לעזוב את הפועל באר שבע, זאת באמצעות סוכנו, ירון גלעדי. האחרון שוחח הבוקר עם ראשי המועדון וביקש לקבל אישור לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות. המאמן ניר קלינגר צפוי לפרסם בקרוב החלטה לגבי שחקניה המושאלים של הקבוצה.

הקשר אנדרה קלדיירה עדיין מועמד לשחק בעונה הבאה בקבוצה וניר קלינגר עדיין נמצא בקשר עם נציגיו. גם הבלם אבי יחיאל (ראה ידיעה נפרדת) הוזכר כמועמד במקרה ששי מימון לא יגיע לבסוף לקבוצה. במכבי פתח תקוה הודיעו כי על באר שבע לשלם לה סכומים גבוהים עבור דמי ההשאלה של אוהד כהן, שכבר סיכם את תנאיו בבירת הנגב. החלוץ אברהים בסיט שחתם שלשום יחתום על חוזה חדש בכפוף לבדיקות רפואיות.

עדכון ראשון: 13:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully