וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הישראלים לא יחזרו מהר לטורקיה"

עומר רבין

2.6.2010 / 15:59

סוכני הנסיעות אחידים בדעתם: "הישראלים לא ירגישו בטוחים בטורקיה, מדובר ביעד מחוק מבחינתנו הקיץ". גם הטיסות המעטות שהוצעו בשבוע הבא לאנטליה בוטלו היום. חרם צרכני – הכל כלול

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: עומר רבין)

דבר כזה לא זוכרים בסוכנויות הנסיעות: ברגע אחד, בין לילה, אחד מיעדי התיירות הפופולאריים ביותר פשוט נמחק מהמפה. הנוסעים הישראלים שעד כה לא גילו נאמנות רבה להצהרות ולקריאות לחרם צרכני על טורקיה הגיבו הפעם באופן חד וברור ויצרו גל ביטולים מאסיבי שלא הותיר מקום לספק. אזהרת המסע שפורסמה מחשש לפגיעה בישראלים במדינה הוסיפה לאווירה השלילית והביאה לביטול של כל הטיסות לעיר הפופולארית כל כך עבור הישראלים כבר מיום ראשון הקרוב.

התיירים הישראלים שכבר מצויים בטורקיה מספרים על עוינות וגילויי שנאה ברחובות שהניעו אותם לחזור במהירות ארצה ולקצר את חופשתם.

"בוא נאמר זאת בפשטות, טורקיה פשוט מתה", אמר היום מארק פלדמן, בעל סוכנות הנסיעות "ציון טורס" לסוכנות רויטרס. "כל מי שרכש חבילה ליעד טורקי ביטל, ביטלנו את כל הטיסות בין המדינות מהבוקר, כך שגם מי שרוצה לנצל את המחירים שבשפל לא יכול".

סוכני הנסיעות הביעו היום תמיכה בחרם הצרכני וטענו כי "אין סיבה שהתייר הישראלי ייסע למקום בו הוא לא מרגיש רצוי ובטוח – זה אבסורד". בחברות העריכו כי את מרבית התנועה הישראלית יספגו הקיץ במקום טורקיה איי יוון וכן יעדים אחרים באירופה הקלאסית שעשויים להיעשות זולים יותר הן בגלל המשבר הכלכלי ביבשת והן בגלל התחרות בין חברות התעופה השונות. כמו כן, צפוי בעקבות המשבר עם טורקיה שיפור משמעותי בתיירות הפנים כאשר המלונאים צופים תפוסה מלאה הקיץ באילת שתשתקף גם בעליית מחירים של בין 10 ל-12 אחוזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully