וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונית מטלון תקבל דוקטור לשם כבוד מהאוניברסיטה העברית

אייל דץ

24.5.2010 / 19:42

האוניברסיטה העברית תעניק לסופרת את התואר על "תרומתה הייחודית להעשרת הספרות העברית ולתרבות הישראלית". תארי כבוד נוספים יוענקו לסופר הארגנטינאי מרקוס אגיניס ולמוזיקאי הרוסי ייבגני קיסין

חבר הנאמנים של האוניברסיטה העברית בירושלים יעניק ביום ראשון הקרוב, במסגרת המושב השנתי שלו, תואר דוקטור לשם כבוד לסופרת רונית מטלון. לדברי נשיא האוניברסיטה העברית, פרופ' מנחם בן-ששון, התואר מוענק לה על "תרומתה הייחודית להעשרת הספרות העברית ולתרבות הישראלית, ובהערכה לפועלה החברתי". בן-ששון גם הגדיר את מטלון כמי שמובילה בעשרים השנה האחרונות את הכתיבה הנשית בישראל.

תואר כבוד נוסף יוענק לסופר הארגנטינאי מרקוס אגיניס, הנחשב לאחד מהוגי הדעות הלטינו-אמריקנים הבולטים והמשפיעים בני זמננו. לדברי פרופ' בן-ששון, התואר מוענק לו "על מפעלותיו בעולם הספרות והרוח ולמען זכויות האדם ובהערכה עמוקה על תמיכתו בלא סייג במדינת ישראל ובעם היהודי".

תואר כבוד נוסף יוענק למוזיקאי הרוסי ייבגני קיסין, על "תרומה יוצאת מן הכלל לעולם המוזיקה וכהכרת תודה על ידידותו האמיצה למדינת ישראל. קיסין, מוזיקאי בעל שם עולמי, הינו ידיד חם של מדינת ישראל ותומך נלהב בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully