וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון גרגורי חתם לשלוש שנים באשדוד

18.5.2010 / 17:42

אחרי שירד ליגה עם אחי נצרת יגיע המאמן האנגלי לעיר הנמל במקומו של יוסי מזרחי, שמבוקש על ידי אשקלון ומכבי ת"א

ג'ון גרגורי חתם הערב (שלישי) לשלוש שנים במ.ס אשדוד, שם יחליף את יוסי מזרחי. אחרי שבועות של חוסר בהירות לגבי עתידו של מזרחי התקבלה היום ההחלטה הסופית על עזיבתו אחרי פגישה בינו לבין הבעלים ג'קי בן זקן בה החליטו על פרידה ברוח טובה.

בתקופה האחרונה נדמה היה שמזרחי ימשיך לעונה נוספת, אחרי שהוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון ולהופעה בחצי גמר הגביע, אבל אחרי חמשת ההפסדים הרצופים של אשדוד בפלייאוף התמונה השתנתה. בין המועמדות לקלוט את מזרחי נמצאות מכבי תל אביב והעולה החדשה הפועל אשקלון.

אשדוד תהיה התחנה השנייה של גרגורי בליגת העל, אחרי שבעונה החולפת הצעיד המאמן האנגלי בן ה-54 את מכבי אחי נצרת, אליה הגיע בנובמבר, למסע התאוששות מרשים מעמקי המקום האחרון, אך לא הצליח להציל אותה מירידה לליגה הלאומית מחזור אחד לפני סיום העונה.

קריירת האימון של גרגורי החלה ב-1989 עם תקופות קצרות בפלימות ופורטסמות. מאוחר יותר שימש כעוזרו של בריאן ליטל בלסטר ובוילה, עד שקיבל את המושכות כמאמן ראשי ב-1996 בוייקומב וונדררס. במהלך עונת 1997/8 מונה גרגורי למנג'ר אסטון וילה ונחל הצלחה מרשימה, שהשיג עם הקבוצה עם הכרטיס לגביע אופ"א. שנתיים מאוחר יותר הגיעה וילה לגמר הגביע האנגלי, שם הפסידה לצ'לסי. בינואר 2002 התפטר גרגורי, שהיה תחת אש מצד הקהל בוילה פארק, ומסוכסך עם הבעלים לשעבר, דאג אליס, מתפקידו לאחר ארבע שנים במועדון.

מיד לאחר התפטרותו מונה גרגורי למנג'ר דרבי קאונטי אך לא הצליח לעזור לקבוצה להישאר בפרמיירליג. הוא נשאר במועדון, אך פוטר במהלך עונת 2002/3 לאחר שנחשד בהתנהגות בלתי הולמת. שלוש שנים ישב גרגורי בבית בגלל תביעה שניהל נגד המועדון, בה זכה במיליון ליש"ט פיצויים. בספטמבר 2006 הוא מונה למנג'ר ק.פ.ר מליגת המשנה. הפתיחה הייה מצוינת, אך ההמשך רע מאוד והקבוצה הלונדונית שרדה בקושי את מאבקי התחתית. גרגורי קיבל את המושכות גם בפתיחת העונה שעברה וצירף גם את בן סהר מצ'לסי, אך הוא פוטר לאחר מחזורים ספורים ולא מוצלחים, ואחרי הפוגה ארוכה מאימון נחת כאמור במהלך העונה בנצרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully