וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

23 קברים הושחתו בבית העלמין בהר הזיתים

איילה חננאל

12.5.2010 / 15:40

אלמונים השחיתו הלילה מצבות בחלקת "אזור הצדיקים" שבבית העלמין שבירושלים. במהלך החודשים האחרונים הושחתו מספר פעמים קברים במקום

23 מצבות נותצו הלילה (רביעי) על ידי אלמונים בחלקת "אזור הצדיקים" בבית הקברות בהר זיתים בירושלים. במהלך החודשים האחרונים הושחתו קברים במקום במספר פעמים, אך טרם נעצרו חשודים במעשה. משטרת מחוז ירושלים פתחה בחקירה. רק אתמול פורסם בדו"ח מבקר המדינה כי הטיפול הממשלתי בבית העלמין בהר הזיתים לוקה בחסר. תוכנית ממשלתית משנת 2005 קבעה שהמדינה תשקיע 50 מיליוני שקלים בכל שנה בין השנים 2006 ל-2013, אולם עד שנת 2009 נוצלה עשירית מהסכום בלבד.

בתחילת השבוע ניתצו אלמונים מספר מצבות וצלבים וגרמו נזק לבית העלמין של היישוב גוש חלב בגליל העליון, בו קבורים בין השאר עקורי הכפר בירעם. אחראי על המקום שהגיע בבוקר גילה את הנזק. מפקד תחנת צפת, רפ"ק רן אופיר, אמר כי "אנחנו בודקים את כל האפשרויות, על פניו זה נראה כמו וונדליזם".

שומר בית העלמין של היישוב הגלילי הופתע כשהגיע לבית העלמין בבוקר וראה את שער הכניסה עקור ממקומו. כשנכנס לבית העלמין הבחין כי מספר צלבים המוצבים על הקברים במקום נותצו ונגרם נזק למספר מצבות. השומר מיהר להזעיק למקום את שוטרי תחנת צפת אשר פתחו בחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully